erwin echt veel verstand heb ik er niet van, om toch maar te reageren.
ik heb altijd alle boxen wel dezelfde merk gehouden, dit omdat elk merk toch zijn eigen eigenschappen heeft en als je dus alles hetzelfde hebt ga je daar geen verschil in horen.
omdat de sub alleen laag weergeeft maakt het misschien niet zo veel uit als die van een ander merk is als de gewone speakers.
verder radio of versterker met andere merk boxen is wel te doen denk ik, dus ben je helemaal vrij in, misschien hoef je dan alleen te letten op de maten ervan voor het inbouwen.
dit heb ik altijd voor mezelf zo aan gehouden maar of het ook echt uitmaakt dat weet ik niet.
ik denk dat het ook belangrijker is om een goede versterker te hebben waar je ook daadwerkelijk genoeg op kunt afstellen dan zal je met pioneer wel goed zitten denk.
en de boxen moeten natuurlijk wel kwalitatief goed zijn en de goed frequentie berijk hebben, maar dat is bij gewone boxen meestal wel snor.
wat voor sub heb je en met hoeveel versterk je die, ben ik wel een beetje benieuwd naar of dat dat goed gaat klinken in de vec.
succes ermee en als je de mogelijkheid hebt wil ik wel een paar pics zien na die tijd.