V Vannos Hoort bij de inboedel 16 feb 2014 #41 Nee, denk het niet die is behoorlijk flexibel. inlaat kunststof gedeelte is erg hard daar moet het geluid uit komen
Nee, denk het niet die is behoorlijk flexibel. inlaat kunststof gedeelte is erg hard daar moet het geluid uit komen
K kendirven Post best veel 16 feb 2014 #42 Dat zal mss ergens tegenaan komen dan want binnen in was alles nog vast
V Vannos Hoort bij de inboedel 16 feb 2014 #43 @kendirven wrote:Dat zal mss ergens tegenaan komen dan want binnen in was alles nog vast Was er destijds ook mee bezig, leek net of het van uit het blok kwam het geluid. Maar inderdaad na het monteren van de powerbox was het weg :thumb
@kendirven wrote:Dat zal mss ergens tegenaan komen dan want binnen in was alles nog vast Was er destijds ook mee bezig, leek net of het van uit het blok kwam het geluid. Maar inderdaad na het monteren van de powerbox was het weg :thumb
K kendirven Post best veel 16 feb 2014 #44 http://s1237.photobucket.com/user/k...2-45A2-8FBF-286FC4408273_zpse7a5a095.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false; Hier even een filmpje is wat duidelijker
http://s1237.photobucket.com/user/k...2-45A2-8FBF-286FC4408273_zpse7a5a095.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false; Hier even een filmpje is wat duidelijker
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 16 feb 2014 #45 Is echt de inlaat hoor, en er zit wel een schot in. Is gegarandeerd niks anders. Een powerbox zoeken en erop bouwen, ben je er vanaf Of een x16xe inlaat erop, die is van alu
Is echt de inlaat hoor, en er zit wel een schot in. Is gegarandeerd niks anders. Een powerbox zoeken en erop bouwen, ben je er vanaf Of een x16xe inlaat erop, die is van alu
K kendirven Post best veel 16 feb 2014 #46 Maar ik wil het schot was niet los in de gene die er afkwam hoe kan dit dan ?
K kendirven Post best veel 20 feb 2014 #47 Ik wil een nieuwe koppeling set voor mij corsa b gsi bestellen maar er zijn drie maten Welke moet ik hebben 200mm,205,210 mm ? Gr ken d het gaat om een orginele gsi c16xe
Ik wil een nieuwe koppeling set voor mij corsa b gsi bestellen maar er zijn drie maten Welke moet ik hebben 200mm,205,210 mm ? Gr ken d het gaat om een orginele gsi c16xe
wim-v6 Forumbewoner 20 feb 2014 #48 Denk betreffende het inlaat dat er iets resoneerd op de luchtstroom. Mijn C16XE had dat ook iets Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Denk betreffende het inlaat dat er iets resoneerd op de luchtstroom. Mijn C16XE had dat ook iets Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
K kendirven Post best veel 20 feb 2014 #49 En kan dit kwaad of kan ik er mee rijden tot de zomer plan dan Men mantzel er op te zetten Kan nu nog niet ivm tijd en wil hem eerst orgineel wat rijden mvg ken d
En kan dit kwaad of kan ik er mee rijden tot de zomer plan dan Men mantzel er op te zetten Kan nu nog niet ivm tijd en wil hem eerst orgineel wat rijden mvg ken d
K kendirven Post best veel 20 feb 2014 #50 Vroeg mij ook nog af wat er met de lmm gebeurt bij het plaatsen van powerbox zie op de foto's er nergens nog een op zitten ?
Vroeg mij ook nog af wat er met de lmm gebeurt bij het plaatsen van powerbox zie op de foto's er nergens nog een op zitten ?
V Vannos Hoort bij de inboedel 20 feb 2014 #51 Van mij zit er nog gewoon op hoor net voor achter het filter
V Vannos Hoort bij de inboedel 20 feb 2014 #53 @kendirven wrote:Ik wil een nieuwe koppeling set voor mij corsa b gsi bestellen maar er zijn drie maten Welke moet ik hebben 200mm,205,210 mm ? Gr ken d het gaat om een orginele gsi c16xe zal morgen eens kijken wat er bij mij inzit ( kijken hoe ver ik kom met het kenteken alleen )
@kendirven wrote:Ik wil een nieuwe koppeling set voor mij corsa b gsi bestellen maar er zijn drie maten Welke moet ik hebben 200mm,205,210 mm ? Gr ken d het gaat om een orginele gsi c16xe zal morgen eens kijken wat er bij mij inzit ( kijken hoe ver ik kom met het kenteken alleen )
H Haasje17 Forumbewoner 21 feb 2014 #56 Komvliegwiel is 200mm koppeling Platvliegwiel is 205 of 210mm.
K kendirven Post best veel 21 feb 2014 #57 En dat verschild bij de c16xe? Of hoe kan ik dit zien zonder te demonteren ? Zodat ik het kan bestellen voor ik eraan begin Gr ken d
En dat verschild bij de c16xe? Of hoe kan ik dit zien zonder te demonteren ? Zodat ik het kan bestellen voor ik eraan begin Gr ken d