D david85 Komt weleens kijken 29 apr 2014 #1 beste forum genoten 10 mei 2014 ludolfs meeting in derbach westerwald bij de ludolfs thuis het is van 10:00 tot 17:00 het is voor iedereen :thumb David
beste forum genoten 10 mei 2014 ludolfs meeting in derbach westerwald bij de ludolfs thuis het is van 10:00 tot 17:00 het is voor iedereen :thumb David
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 29 apr 2014 #3 Dit hou ik even in de gaten. Is er meer informatie over?
D david85 Komt weleens kijken 29 apr 2014 #4 ja even op google intikken op afbeeldingen dan kom je een flyer tegen :thumb
D david85 Komt weleens kijken 29 apr 2014 #6 heb geen idee hoe maar als je op google afbeeldingen kijkt dat toets je in ludolfs treffen 2014 komt ie wel in beeld :thumb
heb geen idee hoe maar als je op google afbeeldingen kijkt dat toets je in ludolfs treffen 2014 komt ie wel in beeld :thumb
S soepkiepe Forumbewoner 29 apr 2014 #8 is een compleet weekend als ik het goed begrijp. https://www.unserparkplatz.de/parken-wie-die-ludolfs" onclick="window.open(this.href);return false;
is een compleet weekend als ik het goed begrijp. https://www.unserparkplatz.de/parken-wie-die-ludolfs" onclick="window.open(this.href);return false;
D david85 Komt weleens kijken 29 apr 2014 #9 :thumb thanx voor de flyer ja klopt gaat om het weekend ik ga er de zaterdag heen mooie rit voor de ascona
:thumb thanx voor de flyer ja klopt gaat om het weekend ik ga er de zaterdag heen mooie rit voor de ascona
T turbo.d Post best veel 29 apr 2014 #10 Ik ben er in 2010 al geweest met de oldtimer toen ik terug kwam van vakantie uit Italie. Ik hoef niet te vertellen waarom ik daar stond. gr Marcel
Ik ben er in 2010 al geweest met de oldtimer toen ik terug kwam van vakantie uit Italie. Ik hoef niet te vertellen waarom ik daar stond. gr Marcel
M midnight black Hoort bij de inboedel 29 apr 2014 #11 @turbo.d wrote:Ik ben er in 2010 al geweest met de oldtimer toen ik terug kwam van vakantie uit Italie. Ik hoef niet te vertellen waarom ik daar stond. gr Marcel Eh, je oog viel op die Ford Capri
@turbo.d wrote:Ik ben er in 2010 al geweest met de oldtimer toen ik terug kwam van vakantie uit Italie. Ik hoef niet te vertellen waarom ik daar stond. gr Marcel Eh, je oog viel op die Ford Capri