....en heb je ook geen rendement van de geforceerde inlaat.
Je zult toch echt moeten denken aan:
Verruiming inlaattraject.
Nokkenassen.
Uitlaat.
Seperaat motormanagment.
Stap verder wordt dan al snel andere zuigers om de compressie te verlagen.
Grotere benzine capaciteit, zoals pomp, drukregelaar injectors.
Intercooler en evt extra oliekoeler.
En dan heb ik het nog niet eens over aanpassingen aan onderstel, remmen, ophanging, aandrijfassen enz.
Voor de grap moet je zoiets niet gaan doen, maar goed lezen op diverse projecten in Engeland en Duitsland.
Het voordeel is dat alles al geprobeerd is en je zelf eigenlijk niks meer hoeft uit te vinden.