S siger614 Lid 5 jun 2011 #1 nu ben ik van plan een open luchtfilter te monteren nu moet alleen een adaptor hebben maar heb geen idee welke van de 2 :???: je hebt namelijk een rechthoekige en 1 met een ronde onder kant welke van die 2 past onder mij astra ( heb wel een bosch lmm) mvg siger
nu ben ik van plan een open luchtfilter te monteren nu moet alleen een adaptor hebben maar heb geen idee welke van de 2 :???: je hebt namelijk een rechthoekige en 1 met een ronde onder kant welke van die 2 past onder mij astra ( heb wel een bosch lmm) mvg siger
wim-v6 Forumbewoner 5 jun 2011 #2 Je hoort er wel bij hoor, met zo'n blérend Open Filter....... Erg goed voor de LMM is het meestal ook niet, zo'n open filter... maar rond in ieder geval.
Je hoort er wel bij hoor, met zo'n blérend Open Filter....... Erg goed voor de LMM is het meestal ook niet, zo'n open filter... maar rond in ieder geval.
S syl-astra Komt hier geregeld 5 jun 2011 #3 als je een lmm hebt en niet die grote luchtvolumemeter kast moet je de ronde hebben maar beter is het zo te laten wat je wint er geen ruk mee met een open filter das geld weg gooien vindt ik
als je een lmm hebt en niet die grote luchtvolumemeter kast moet je de ronde hebben maar beter is het zo te laten wat je wint er geen ruk mee met een open filter das geld weg gooien vindt ik
R RickR91 Komt hier geregeld 6 jun 2011 #4 Ik denk dat het beter is om je filterbox aan te pakken... Ik weet niet wat je doel is hiermee?