Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!
Eigenlijk wilde we eerst de Vec gaan vervangen, maar die doet het nog perfect en een mooie opvolger ligt ook niet voor het oprapen. Echter kregen we trammelant met de Prius, dus deze vervangen voor een verser exemplaar om weer veel kilometers te maken, Ook blij mee
Maar genoeg over de japanner, De Vec afgelopen week door de 210 laten lopen,
morgen even een afspraak maken voor de APK :thumbup
Er kwam een bijgeluid uit de transmissie, waarschijnlijk vanuit het planetaire systeem. Een uniekem, ik heb het halve internet afgezocht en de bevriende garagist werkt ook op de kwaliteitsafdeling van Toyota Nederland. En daar hadden ze zoiets ook nog nooit meegemaakt.
@ Leo, voorlopig blijft de vec nog, zeker geen straf :jerry
zo is het ook idd, ben er zuinig op en er gaat een hoop aandacht en liefde inzitten. De doorsnee APK afkeurpuntjes loop ik zelf even na, maar er is ook genoeg wat ik niet kan nakijken. :thumbup .
@kadettgte@freeler.nl wrote:@lucas1975 wrote:Gisterochtend de Vec weggebracht voor z'n beurtje en APK, kwam er weer fluitend doorheen. Toch fijn voor een auto van richting de 10. :thumbup
Grtz Lucas
:thumb :thumb Wanneer is die jarig van mij Augustus 10 jr :wors :wors
De mijne wordt 23 juni 10! nu 4 jaar in plezierig bezit.
Gisteravond ging het metertje ineens weer de goeie kant op, na 2 ritjes. Er ging 36 liter in, wat wel kan kloppen omdat de tank net over de helft stond. Ik houd het even in de peiling en bedankt voor het advies mensen.