Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!
Leuke foto´s. ik zie dat ik niet de enige ben die met zijn auto tijdens de vakantie een wasbox bezoekt. :angel Heb vorig jaar zelfs de auto nog in de wax gezet op de camping, maar dat is er dit jaar niet van gekomen.
Euvel met de loeier hete plus pool en kabel is gefikst. Het was de aansluiting van de dynamokabel op de accupoolklem. deze was met de jaren geoxideerd en maakte slecht contact. Garage heeft een nieuw oog op de kabel gemaakt en zo gefikst.
Vorig weekend mn achterblokjes vervangen, maar had vreemd gerammel bij het wegrijden. Dus vanochtend de boel even opnieuw gedaan en tijdens het monteren
Ken je dat...
En natuurlijk is alles dicht of hebben ze het niet, :swear
Bij mijn vec dus ook, de kabel in de aansluiting en dit was met de jaren gaan oxideren. Daardoor starte hij ook minder goed, nu vliegt de vec zo aan als ik de sleutel omdraai.
Zal wel een C2 SW pannacotta probleempje zijn :jerry verder nog weinig over tegengekomen hier op het forum.
Met monteren drukte ik hem aan, toen lag ie zo in tweeen. Misschien had ie z'n beste tijd al gehad, ivm het klapperen.
Heb 2 nieuwe ate veertjes via slimparts.nl besteld, maar rijd morgenochtend in ieder geval even langs de Opel. Hopelijk zo snel mogelijk geregeld. Mocht dat allemaal te lang duren neem ik even contact met je op.