Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!
@CAlberts wrote:Direct met een trekkertje er bij om je raam droog te trekken en je bent in 2 tellen klaar. Eerst de ene kant, dan de andere kant. Scheelt heel wat krassen en tijd, en bespaart het milieu wat meer dan die spuitbusjes.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Ik zet mijn ruitenwissers alvast aan Anders bevriest het inderdaad gelijk weer.
Ik denk ook dat in kleur het mooiste is, het chromen stuk kan ik altijd nog een keer in de plastidip zetten. Spuiten is snel gefikst hoor, even mn schuurtje warmstoken, de lak heb ik nog liggen.
Maar zal ergens volgend weekend zijn want hij is nog niet op de post )
Het ontwerp is hetzelfde, alleen de structuur is anders dus past gewoon op een "standaard" gril. Wel past dit alleen op de facelift (c2) modelen van de vectra/signum
@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Als jij hem in de kleur spuit kan ik effe kijken of dat mooi staat oké ,doe ik het ook als ik hem niet verkoop , ze staan namelijk niet in de rij voor vec STW haha :wors :wors :wors
Op MP staat een originele OPC in de lichte kleur te koop. Kun je zien hoe het staat :afro
Vanmiddag met de Vectra en Prius bij de Restyler geweest, Mike en Emu, echt twee vakmannen die al jaren op de "uitdeuken zonder spuiten meet" van mn andere autoclub goed werk hebben laten zien. Dus mn schoonvader even gechartert om de Prius die kant op te rijden, Bedrijf zit in de Capelle , http://www.elautorestyling.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;, de nieuwe locatie zit aan de Hoofdweg 332. Capelle aan den ijssel.
Before
Aan de slag! Deukjes zaten echt op een rotplek op de naad, net niet lekker bereikbaar, dus toen ook even het deurpaneeltje eraf, en met een hoop geduld zijn ze er alletwee mooi uitgekomen.
weer superstrak!
en nog even een before and after van de Prius, onze letterlijke treehugger.