L larsjeG40 Komt hier geregeld 10 nov 2009 #1 ik heb de rubbers die IN de deuren zitten waar het raam in geleid. en de rubbers die het raam aan de buitenkant "schoon likken" wie heeft er nog knappe liggen of weet waar ik ze vandaan kan halen.?
ik heb de rubbers die IN de deuren zitten waar het raam in geleid. en de rubbers die het raam aan de buitenkant "schoon likken" wie heeft er nog knappe liggen of weet waar ik ze vandaan kan halen.?
L larsjeG40 Komt hier geregeld 11 nov 2009 #4 ohw je bedoelt dat in ijmuiden zeker? die heeft meer manta onderdelen maar ik zal hem eens bellen!
B Black_Commo Komt weleens kijken 11 nov 2009 #5 origineel gepost door voederbiet OMPK? t eerste wat in mij opkwam toen ik dit las was 'Op MarktPlaats Kijke'
origineel gepost door voederbiet OMPK? t eerste wat in mij opkwam toen ik dit las was 'Op MarktPlaats Kijke'
V voederbiet Loopt hier de deur plat 11 nov 2009 #6 opel manta parts kennemer land, ik denk dat de raam snorren en rubbers van B ascona 2 deurs hetzelfde zijn als manta hoor:thumbup
opel manta parts kennemer land, ik denk dat de raam snorren en rubbers van B ascona 2 deurs hetzelfde zijn als manta hoor:thumbup
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 11 nov 2009 #7 hij heeft ze vast heb d,r ook laatst twee van hem gekocht en hij had er toen meerdere :afro
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 11 nov 2009 #8 origineel gepost door voederbiet opel manta parts kennemer land, ik denk dat de raam snorren en rubbers van B ascona 2 deurs hetzelfde zijn als manta hoor:thumbup trouwens manta en ascona zijn verschillend de manta heeft geen stijlen he dus zit er bij de ascona een uitsparing in de lijst en ook het rubber
origineel gepost door voederbiet opel manta parts kennemer land, ik denk dat de raam snorren en rubbers van B ascona 2 deurs hetzelfde zijn als manta hoor:thumbup trouwens manta en ascona zijn verschillend de manta heeft geen stijlen he dus zit er bij de ascona een uitsparing in de lijst en ook het rubber
O opelmanta29 Post best veel 11 nov 2009 #9 Ik heb ze wel voor een manta liggen, en deze passen ook in een 2 deurs asona alleen moet je er een hoekje uitknippen.
Ik heb ze wel voor een manta liggen, en deze passen ook in een 2 deurs asona alleen moet je er een hoekje uitknippen.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 11 nov 2009 #10 origineel gepost door Kermitkiller origineel gepost door voederbiet opel manta parts kennemer land, ik denk dat de raam snorren en rubbers van B ascona 2 deurs hetzelfde zijn als manta hoor:thumbup trouwens manta en ascona zijn verschillend de manta heeft geen stijlen he dus zit er bij de ascona een uitsparing in de lijst en ook het rubber ja en daar heeft de manta dus ook geen rubbers zitten, dus wat dat aangaat is B ascona hetzelfde:jerry:jerry
origineel gepost door Kermitkiller origineel gepost door voederbiet opel manta parts kennemer land, ik denk dat de raam snorren en rubbers van B ascona 2 deurs hetzelfde zijn als manta hoor:thumbup trouwens manta en ascona zijn verschillend de manta heeft geen stijlen he dus zit er bij de ascona een uitsparing in de lijst en ook het rubber ja en daar heeft de manta dus ook geen rubbers zitten, dus wat dat aangaat is B ascona hetzelfde:jerry:jerry