Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet iemand of er een LPG installatie ingebouwd kan worden bij een 1.6 turbo?
Het benzine verbruik is toch fors te noemen en ik maak redelijk wat km's... met de huidige brandstofprijzen is dat niet zo prettig. Afgelopen week 2x vol kunnen gooien @ 100 euro :thumbdown
gewoon even bij een fatsoenlijk bedrijf vragen hoe het zit. Dat GM geen lpg optie heeft zegt niet veel, dit is al vaker bewezen in het verleden, er zijn genoeg motoren waarop opel geen optie gaf maar waarop gas goed werkte.
hoe het zit met gas en een turbo motor weet ik overigens niet maar je turbo wordt wel gewoon gesmeerd met je olie uit je carter, maar als je de auto uitzet wordt de olie niet meer rondgepompt en komt niet meer bij je turbo waardoor het verstandig is om je auto nog een half minuutje na te laten lopen om de turbo te laten koelen maar dat staat los van het gas verhaal.
Mijn Opel dealer zou erop terugkomen. We zijn intussen enkele weken verder en ik heb nog steeds niets gehoord, ik ga er dus maar vanuit dat ze dit niet kunnen doen.
Vaille heeft wel een LPDI installatie voor Volkswagen 1.4 TSI motoren. Deze hebben ook een turbo...dus technische kan het wel.
Het zal allemaal wel lastig zijn dus ik rij voorlopig wel door, ik wil ook geen problemen krijgen ermee. Mijn volgende auto zal wel weer een diesel worden.