J joop1970 Hoort bij de inboedel 2 okt 2010 #1 Is het problematisch als de olievuldop in de dichte stand een beetje heen en weer bewogen kan worden? (X1.6XE) Hij zit in ieder geval iets losser als m'n andere corsa (x1.4xe). bedankt.
Is het problematisch als de olievuldop in de dichte stand een beetje heen en weer bewogen kan worden? (X1.6XE) Hij zit in ieder geval iets losser als m'n andere corsa (x1.4xe). bedankt.
J joop1970 Hoort bij de inboedel 4 okt 2010 #2 Niemand? Met los bedoel ik op en neer bewegen, kan hij hierdoor geen olie lekken?
J joop1970 Hoort bij de inboedel 4 okt 2010 #3 Nog niet, heb er ook alleen een proefrit mee gemaakt. De verkoper zei dat het niks was om je druk over te maken, ik wil het liever even zeker weten
Nog niet, heb er ook alleen een proefrit mee gemaakt. De verkoper zei dat het niks was om je druk over te maken, ik wil het liever even zeker weten
J Jurgen Hoort bij de inboedel 4 okt 2010 #4 ik zou daar de aankoop van een auto niet vanaf laten hangen. Voor nog geen 5 euro heb je een goeie 2e handse, mocht het problemen geven.
ik zou daar de aankoop van een auto niet vanaf laten hangen. Voor nog geen 5 euro heb je een goeie 2e handse, mocht het problemen geven.
J joop1970 Hoort bij de inboedel 4 okt 2010 #6 Ik ga donderdag even langs de dealer, zal gelijk om een nieuwe vragen. Of volstaat het vervangen van het rubbertje ook?
Ik ga donderdag even langs de dealer, zal gelijk om een nieuwe vragen. Of volstaat het vervangen van het rubbertje ook?
J joop1970 Hoort bij de inboedel 5 okt 2010 #7 Vandaag langs geweest en even een nieuw rubberen ringetjes gekocht. Probleem verholpen! Bedankt allemaal.
Vandaag langs geweest en even een nieuw rubberen ringetjes gekocht. Probleem verholpen! Bedankt allemaal.