Javascript is uitgeschakeld. Voor een betere ervaring, schakel Javascript aan in je browser voor je verder gaat.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een
alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1829163&tid=139481&author=Edvries][rquote=1829126&tid=139481&author=gts power]GTS staat voor: Grand Touring Special.[/rquote]
Touring ja.... voornamelijk gebruikt voor stations.. Dat hebben ze gedaan omdat na een GTS vaak toch een station komt, en terecht ook.
Die beschrijving geld overigens ook voor Grand en Special.. is eigenlijk voor de station bedacht...[/rquote]
en toch was de gts er eerder:hmmz:hmmz:jerry
Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub
De kleur van je auto is dan wel weer beter
Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub
[rquote=1829163&tid=139481&author=Edvries][rquote=1829126&tid=139481&author=gts power]GTS staat voor: Grand Touring Special.[/rquote]
Touring ja.... voornamelijk gebruikt voor stations.. Dat hebben ze gedaan omdat na een GTS vaak toch een station komt, en terecht ook.
Die beschrijving geld overigens ook voor Grand en Special.. is eigenlijk voor de station bedacht...[/rquote]
Wij GTS rijders kunnen het ook niet helpen dat jullie het met een waardeloze lettercombinatie moeten doen (SW)
Dus probeer aub onze combie niet te verlagen naar jullie station niveau:thumbdown
Eat That!!!!
Wij GTS rijders kunnen het ook niet helpen dat jullie het met een waardeloze lettercombinatie moeten doen (SW)
Dus probeer aub onze combie niet te verlagen naar jullie station niveau:thumbdown
Eat That!!!!
[rquote=1829577&tid=139481&author=OPC-lijntje]Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub
[/rquote]
Dan ga ik toch ook voor de wielen van Kevin
en trouwens ook voor de kleur:sleeping
[rquote=1829577&tid=139481&author=OPC-lijntje]Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub
[/rquote]
Dan ga ik toch ook voor de wielen van Kevin
en trouwens ook voor de kleur:sleeping