C Cjay Komt weleens kijken 11 dec 2012 #1 Morgen ga ik mijn motorkap en spiegelkapjes wrappen met een carbonfolie. Dus dat logo moet er at Iemand idee hoe die vast zit? En hoe ik die moet verwijderen?
Morgen ga ik mijn motorkap en spiegelkapjes wrappen met een carbonfolie. Dus dat logo moet er at Iemand idee hoe die vast zit? En hoe ik die moet verwijderen?
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 11 dec 2012 #2 gewoon eraf trekken, meestal gaan ze toch kapot. als het goed is zitten die er op geplakt, en je krijgt ook 2 gaatjes te zien als je hem eraf hebt.
gewoon eraf trekken, meestal gaan ze toch kapot. als het goed is zitten die er op geplakt, en je krijgt ook 2 gaatjes te zien als je hem eraf hebt.
D Dominic Loopt hier de deur plat 16 dec 2012 #5 En na t lassen wel goed nabewerken anders krijg je ROEST
C Cjay Komt weleens kijken 16 dec 2012 #6 Heb dus gewoon gaatjes onderaan dicht gedaan met 2 componenten lijm, Daarna geplamuurd aan bovenkant en putjes afkomstig van steentjes ook Toegeplamuurd . Daarna grondverf gespoten en folie erover is nog aardig gelukt!
Heb dus gewoon gaatjes onderaan dicht gedaan met 2 componenten lijm, Daarna geplamuurd aan bovenkant en putjes afkomstig van steentjes ook Toegeplamuurd . Daarna grondverf gespoten en folie erover is nog aardig gelukt!
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 21 dec 2012 #11 Looks good main :thumbup zelf gedaan of laten doen?
C Cjay Komt weleens kijken 21 dec 2012 #14 niet zo heel veel meer eig. andere velgen, verlagen en mss wel zon dilbas flow master :d
T technoturk Komt weleens kijken 7 jan 2013 #15 als je heel auto in zwart gaat wrappen moet de kleur van je auto dan op papier ook in "zwart" veranderd worden ?
als je heel auto in zwart gaat wrappen moet de kleur van je auto dan op papier ook in "zwart" veranderd worden ?
W wizardnl Komt weleens kijken 7 jan 2013 #16 @technoturk wrote:als je heel auto in zwart gaat wrappen moet de kleur van je auto dan op papier ook in "zwart" veranderd worden ? volgens de wet wel aangezien de kleur niet meer klopt met het kenteken. maar ik gok dat niemand dat doet in de praktijk. http://www.wrapr.nl/rdwregelgevingfcwrap.php" onclick="window.open(this.href);return false;
@technoturk wrote:als je heel auto in zwart gaat wrappen moet de kleur van je auto dan op papier ook in "zwart" veranderd worden ? volgens de wet wel aangezien de kleur niet meer klopt met het kenteken. maar ik gok dat niemand dat doet in de praktijk. http://www.wrapr.nl/rdwregelgevingfcwrap.php" onclick="window.open(this.href);return false;