D DEEF Komt hier geregeld 8 apr 2009 #161 kenne mesjien auch het limburgs volksleed sjpeule alse 't topic eupens klikke maar: volksleed blieft toch sjoen he?
kenne mesjien auch het limburgs volksleed sjpeule alse 't topic eupens klikke maar: volksleed blieft toch sjoen he?
D duncs Komt weleens kijken 11 apr 2009 #162 hey big sexy reeds doe gister in roggel door ut dörp? We zoten lekker op ut terras bie de bekker. klinkt wel lekker gr's duncan
hey big sexy reeds doe gister in roggel door ut dörp? We zoten lekker op ut terras bie de bekker. klinkt wel lekker gr's duncan
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 15 mei 2009 #163 Asse dinks dets se um gesehen hubs, kin det hoas neet misse....Deh heet zoveul kabaal onger det dingk
Asse dinks dets se um gesehen hubs, kin det hoas neet misse....Deh heet zoveul kabaal onger det dingk
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 21 mei 2009 #167 ok gaon dien oere hielemaol toete,, as ik det al huurde in diene rekord
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 17 jun 2009 #168 origineel gepost door Big Sexy mier.... volgaas danne.... is auch volledig ope piep mit open einddemper van inox (edelstaal). brult van unne goeie mit duchtig gaas derop. Det minse neet....Ich haow angersum verwach....
origineel gepost door Big Sexy mier.... volgaas danne.... is auch volledig ope piep mit open einddemper van inox (edelstaal). brult van unne goeie mit duchtig gaas derop. Det minse neet....Ich haow angersum verwach....
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 31 aug 2009 #170 origineel gepost door DEEF waas dn tunnel aop den???? wrschienlick wael joah...deh kedett is rap zat, dus as deh un kier goad gaas geftj, isser dr weer onger oet
origineel gepost door DEEF waas dn tunnel aop den???? wrschienlick wael joah...deh kedett is rap zat, dus as deh un kier goad gaas geftj, isser dr weer onger oet
F Flpke Komt hier geregeld 18 nov 2009 #173 Ich dink det ik mer brabander wear.. stelletje doeije heij
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 2 dec 2009 #174 origineel gepost door Fl!pke Ich dink det ik mer brabander wear.. stelletje doeije heij Velt vies taege wa ? Die zitte allemoal achter de tv ofzowwe :hmmz
origineel gepost door Fl!pke Ich dink det ik mer brabander wear.. stelletje doeije heij Velt vies taege wa ? Die zitte allemoal achter de tv ofzowwe :hmmz
V vectrab Komt weleens kijken 7 jan 2010 #176 nog stieds zoe sjtil hey zonnig de wintermeet bej de gamma in helje-kepel :afro lekker van det winterwer geneete
nog stieds zoe sjtil hey zonnig de wintermeet bej de gamma in helje-kepel :afro lekker van det winterwer geneete
F Flpke Komt hier geregeld 8 jan 2010 #177 origineel gepost door vectrab nog stieds zoe sjtil hey zonnig de wintermeet bej de gamma in helje-kepel :afro lekker van det winterwer geneete En hamburgers vreate:jerry
origineel gepost door vectrab nog stieds zoe sjtil hey zonnig de wintermeet bej de gamma in helje-kepel :afro lekker van det winterwer geneete En hamburgers vreate:jerry
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 8 jan 2010 #178 Gelokkig kin ich neet komme, angers haai ich dich heure sjmecken
F Flpke Komt hier geregeld 21 jan 2010 #180 origineel gepost door Big Sexy deh, leaft dit topic onnog steeds?? Neet eg..