Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Japs zekering...ff je boekje raadplegen welke zekering (je deksel van je zekeringenkastje geeft KL15 aan, maar dat zijn meerdere zekeringen opties. Je kan daar wel tussen kijken of je een kapotte zekering ziet).
@soepkiepe wrote:zoiets ga je toch eerst zelf kijken neem ik aan?
kunnen allebei zijn, als je allebei bekeken hebt, en het probleem is er dan nog, dan ff op het forum vragen
Ik niet kloot niet graag aan me eigen auto laat het graag doen dus ken er ook niks van maar dit zou ik zelf wel willen proberen maar waar zit die zekering zit alles achter of zit er ook nog iets op een andere plek ?
@TWA wrote:Japs zekering...ff je boekje raadplegen welke zekering (je deksel van je zekeringenkastje geeft KL15 aan, maar dat zijn meerdere zekeringen opties. Je kan daar wel tussen kijken of je een kapotte zekering ziet).
Ik heb wel een Astra Twintop, maar de boekjes zijn normaal voor alle Astra H hetzelfde
Kijk hier heb ik wat aan ik heb achter in ook een kastje maar voor in dus blijkbaar ook dat wist ik niet zal eens kijken van het weekend hopelijke laatje die bestandjes nog even staan