Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie van jullie leest graag en van welke boeken hou je?
Ik hou van lezen met een lekker muziekje op de achtergrond. Mijn favoriete boek is Strandmuziek van Pat Conroy. Favoriete schrijfster is Isabelle Allende. Maar psychologische thrillers vind ik ook erg leuk.
duckies, flash, playboy en krant etc. zijn dat alle niet.
Ben zelf niet zo'n enorme lezer. Ik zou willen dat ik het meer kon, dan bedoel ik een goed boek terhand nemen en me de tijd gunnen, maar vaak niet met hoofd bij en kan 't me niet echt 'grijpen'.
In vakanties veelal met plezier de boeken van Maj Sjöwall & Per Wahlöö gelezen, detectives.
En langer geleden wat diversen boeken over avonturen in de grote vaart (zeevaart). Laatst nog Terreur op zee van John S. Burnett,
duckies, flash, playboy en krant etc. zijn dat alle niet.
Ben zelf niet zo'n enorme lezer. Ik zou willen dat ik het meer kon, dan bedoel ik een goed boek terhand nemen en me de tijd gunnen, maar vaak niet met hoofd bij en kan 't me niet echt 'grijpen'.
In vakanties veelal met plezier de boeken van Maj Sjöwall & Per Wahlöö gelezen, detectives.
En langer geleden wat diversen boeken over avonturen in de grote vaart (zeevaart). Laatst nog Terreur op zee van John S. Burnett,