Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vind de voorbumper van de astra g erg lastig. lumma/rieger is te kwetsbaar, orgineel opc 1 is opzich wel leuk, alleen moeilijk te vinden, bovenstaande vindt ik te veel carstyling tupperware. daar is de g te strak voor vind ik.
maar dat is persoonlijk, je bent wel vrij uniek :wors
@robert_corsa wrote:alleen de opc 2 bumper is mooi hoor.
vind de voorbumper van de astra g erg lastig. lumma/rieger is te kwetsbaar, orgineel opc 1 is opzich wel leuk, alleen moeilijk te vinden, bovenstaande vindt ik te veel carstyling tupperware. daar is de g te strak voor vind ik.
opc 1 bumper is toch het zelfde als een astra g bumper
alleen de lip is anders ( of heb ik nu ongelijk ??)
opc 1 bumper is toch het zelfde als een astra g bumper
alleen de lip is anders ( of heb ik nu ongelijk ??)
je hebt gelijk :thumb
vind zelf de OPC 2 bumper het mooist maar die lexmaul is zeker niet verkeerd en vrij uniek :thumb
@robert_corsa wrote:@ marijn: klopt. maar de orginele lip is niet (knap) te spuiten, en in abs niet te krijgen. dat is het jammere van de opc 1 bumper.
lexmaul is zeker uniek, en zal er wel een fotot van maken als ik hem zie op een astra. maar zou hem zelf niet willen als ik een astra had.
blijft persoonlijk he.
ik heb namelijk ook een opc lip thuis liggen
( montage moet nog gedaan worden naar het spuiten van de bumper )
ik heb een orginele lip van een opc inderdaad lastig te spuiten