Goed, het onderbumper verhaal gaat goed opgelost worden. Via de lease-maatschappij is geregeld dat de dealer deze op eigen kosten gaat monteren. Komende zaterdag moet dit dan in orde zijn

. Het blijft een vreemd verhaal, erg slordig van de dealer dat ze 'm zo afleveren, maar goed hoe ze 't op gaan lossen.
Wel wil ik nog uitzoeken welke kaart-versie ik heb en welke de laatste moet zijn. Ik had ergens gelezen dat de nieuwe kaarten afgelopen maandag beschikbaar werden en aangezien mijn auto de dag erna geleverd is, zou ik m.i. recht hebben op de laatste kaart-update (überhaupt zou men er recht op moeten hebben... maar goed).
Ontwasemen van de voorruit gaat bij mij juist lekker snel, nu was dat in onze vorige auto dan wel erg traag. Dus ligt er net aan wat je gewend bent wellicht. Maar goed, deze dagen is het even krabben, motor aan en een half minuutje op max en ik heb voldoende zicht. Als ik vervolgens een kilometer of twee op weg ben, is de gehele ruit vrij van condens. Wat bij mij in de vorige auto hielp, mocht er vocht in je auto aanwezig zijn, is om een rit de ruiten open te zetten, ventilate op max temperatuur en max snelheid. Dan gaat het vocht dat nog in de auto zit wel weg. Ook kan het helpen om, indien je de airco aan hebt, deze een tijd voor het bereiken van je bestemming uit te zetten. Airco neemt het vocht uit de lucht en er blijft altijd iets achter in het systeem. Volgende ochtend je ventilatie aan en het vocht wordt weer in de auto gesproeid, condens! (Als ik het fout heb, verbeter mij aub

)