@Astra_DLS wrote:Ik heb altijd een dashcam in de auto gehad maar mijn huidige past vanwege de gigantische kap rond de spiegel niet meer.
Heeft iemand een dashcam in gebruik die hier wel in past of een goed idee? Ik zit nu zelf met de mini 0805 te meten icm een lange usb kabel naar de outlet voor de achterbank
Via Tapatalk
Dit gaat (net als veel berichten) wel wat -offtopic , dit heeft weinig meer met de levertijd te maken :shock:
Maar ik had wel hetzelfde probleem met te weinig USB aansluitingen, ik heb op de plaats van de 12v aansluiting een USB Power aansluiting gemaakt.
Daarvoor moest ik wel even de middenconsole van de één week oude auto eruit halen (en ruzie met de echtgenote :argue )
Ik wil ook nog een aansluiting bij/onder het dashboard of vanuit het bedieningspaneel van het plafond maken met permanent stroom zodat de draad naar de dashcam helemaal uit de weg is.
Inmiddels heb ik ook de interieurverlichting en de make-up spiegelverlichting vervangen voor LED, nu wordt het plastic niet meer bloedheet.
Omdat het Off Topic is zet ik hier geen foto's, maar kijk maar in mijn album.
http://s569.photobucket.com/user/leojr1/library/Astra%20K%20aanpassingen?sort=3&page=1
Als jullie willen weten hoe en wat wil ik wel een HOW TO maken......