leuke verrassing.

carlover

Post vaak
vandaag kreeg ik een leuke verrassing.

ik wist dat hij het ging doen,alleen niet wanneer.

ben er ontzettend blij mee.dit is namelijk de eerste auto die ik compleet als projectwagen heb kunnen doen.

daarom ook dit:

1003775v.jpg

netjes! heb zelf alle autos die ik heb gehad waar ik serieus mee bezig ben geweest op canvas laten zetten, leuk voor later ;)

netjes! heb zelf alle autos die ik heb gehad waar ik serieus mee bezig ben geweest op canvas laten zetten, leuk voor later ;)

dank je.

ik heb veel auto's gehad.maar er nooit een af kunnen maken.er was altijd wel iets dat roet in het eten gooide.

deze was gewoon helemaal klaar.

exterieur,interieur,motor en installatie.

is wel een doekje waard. :D

dank je.

ik heb veel auto's gehad.maar er nooit een af kunnen maken.er was altijd wel iets dat roet in het eten gooide.

deze was gewoon helemaal klaar.

exterieur,interieur,motor en installatie.

is wel een doekje waard. :D

@sw_reijnders wrote:hey hij heeft er Monument Valley achter geschilderd of niet :angel

wel mooi gedaan

jah,de "originele" achtergrond van de foto was gewoon te druk.en ik ben wat dat betreft echt amerika freak,qua auto's en landschap e.d.dus was dit een logische keuze.

thanks voor de complimenten.

@sw_reijnders wrote:hey hij heeft er Monument Valley achter geschilderd of niet :angel

wel mooi gedaan

jah,de "originele" achtergrond van de foto was gewoon te druk.en ik ben wat dat betreft echt amerika freak,qua auto's en landschap e.d.dus was dit een logische keuze.

thanks voor de complimenten.

ben je er ook geweest?

dit was mijn avontuurtje vorige maand in Monument Valley

ff met de Rental Sonata er doorheen raggen :jerry

IMG_7161.jpg

en als je denkt dat dat erg is . . . moet je dit zien :jerry

IMG_7160.jpg

ben je er ook geweest?

dit was mijn avontuurtje vorige maand in Monument Valley

ff met de Rental Sonata er doorheen raggen :jerry

IMG_7161.jpg

en als je denkt dat dat erg is . . . moet je dit zien :jerry

IMG_7160.jpg

nee,ben er helaas nog niet geweest.

hoop dat het er wel nog eens van komt.

maandje vrij nemen.met de plane er naar toe.

en dan met een oude musclecar rond gaan toeren.waarna ik die muscle car mee terug neem naar nederland.hahahaha

nee,ben er helaas nog niet geweest.

hoop dat het er wel nog eens van komt.

maandje vrij nemen.met de plane er naar toe.

en dan met een oude musclecar rond gaan toeren.waarna ik die muscle car mee terug neem naar nederland.hahahaha

Terug
Naar boven