leuke kilometerstand

Heb er nog eentje van m'n oude Vectra, vorig jaar gemaakt in juli. :) En ja, ik ben om deze KM stand te kunnen fotograferen even een paar keer de straat op en af geweest zodat ik 'het' moment niet zou missen! :D

4jxp35.jpg

Nu met de nieuwe dezelfde foto nog eens maken. Al wordt dat een kwestie van héééééél goed opletten. KM teller zit namelijk ernstig goed verstopt bij de B1's... ;)

@arjontje wrote:@Mr.F wrote:Mijne staat net op 72.000 en rijdt max 2500 a 3000 per jaar :P

O die is net ingereden. :thumbup

Mijne ook :angel (meen ik serieus)

@astraTD wrote:@arjontje wrote:@Mr.F wrote:Mijne staat net op 72.000 en rijdt max 2500 a 3000 per jaar :P

Vast !!! :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@arjontje wrote:@Mr.F wrote:Mijne staat net op 72.000 en rijdt max 2500 a 3000 per jaar :P

Hahaha :jerry

We komen steeds korter bij Rickerd :wors Geduld loont zeggen ze wel eens :jerry

@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@arjontje wrote:@Mr.F wrote:Mijne staat net op 72.000 en rijdt max 2500 a 3000 per jaar :P

Hahaha :jerry

We komen steeds korter bij Rickerd :wors Geduld loont zeggen ze wel eens :jerry

@ astraTD : 2500 tot 3000 km per jaar ? ik ga naar Oostenrijk ritje van 1000km en dan weer terug. wel gezellig met mijn alles , vriendin en mijn wagen.

Je bedoelt Mr F zeker ?

AstraTD rijdt dat al in 1 week namelijk, anders kan hij nooit zoveel km op zn teller hebben :thumbup

dat lukt mij geeneens op mn gastra :sleeping

Terug
Naar boven