Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hahaha, maar elke km betekend ook euro's sparen voor de opvolger
Schrijf jij 'm letterlijk af?
Groet,
Hans
Spaarvarken op het dashboard, voor elke km een duppie erin.
Hahahaha, of een gleufje in het dashboardkastje maken meer een Dremeltje ...
Groet,
Hans
Haha, zo erg is het niet. Maar houd het wel bij in Excel. Heb diesel gekocht voor mijn werk. Elke KM beur ik geld, en dat is best veel. Dus houdt het goed bij, zodat er over 2 jaar een aangeklede C voor de deur kan staan
Hahaha, maar elke km betekend ook euro's sparen voor de opvolger
Schrijf jij 'm letterlijk af?
Groet,
Hans
Spaarvarken op het dashboard, voor elke km een duppie erin.
Hahahaha, of een gleufje in het dashboardkastje maken meer een Dremeltje ...
Groet,
Hans
Haha, zo erg is het niet. Maar houd het wel bij in Excel. Heb diesel gekocht voor mijn werk. Elke KM beur ik geld, en dat is best veel. Dus houdt het goed bij, zodat er over 2 jaar een aangeklede C voor de deur kan staan
Er word wat bij elkaar gefraudeerd in dit land ...
Nou hans, morgen nog even 200 km rijden, maandag naar Heerlen voor werk (400 km).. dinsdag naar 2 klanten, totaal ook 400 km... dus.... denk je dat het niet lukt?
Nou hans, morgen nog even 200 km rijden, maandag naar Heerlen voor werk (400 km).. dinsdag naar 2 klanten, totaal ook 400 km... dus.... denk je dat het niet lukt?
Ik zeg niet dat het je niet lukt, je krijgt alleen een biertje van me als het je wel lukt ...