Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
die kadett 1.8 s die aangeboden word heeft nog niet zo lang deze eigenaar die heb hem vanaf 24-februari 2012 beetje erg kort en dan al zo snel weg doen :hmmz :hmmz
@leocabrio wrote:die kadett 1.8 s die aangeboden word heeft nog niet zo lang deze eigenaar die heb hem vanaf 24-februari 2012 beetje erg kort en dan al zo snel weg doen :hmmz :hmmz
hij is zelf geen Opelman,maar Audi..
Hij heeft deze dus overgenomen van de eigenaar die hij goed kon,staat er ook bij!
dus ga geen rare dingen verzinnen,heb de kadett zelf gezien en hij is netjes!
@Kadett1.8GSI1985 wrote:@leocabrio wrote:die kadett 1.8 s die aangeboden word heeft nog niet zo lang deze eigenaar die heb hem vanaf 24-februari 2012 beetje erg kort en dan al zo snel weg doen :hmmz :hmmz
hij is zelf geen Opelman,maar Audi..
Hij heeft deze dus overgenomen van de eigenaar die hij goed kon,staat er ook bij!
dus ga geen rare dingen verzinnen,heb de kadett zelf gezien en hij is netjes!volgens mij zeg ik geen rare dingen hoor weet niet hoe je er bij komt ik bedoelde er mee te zeggen dat het wel erg vreemd is en overkomt dat hij zo er vanaf wil van die wagen zit geen kwaad woord in hoor je hoeft je eigen dus niet aangevallen te voelen of zo kortaf te reageren :hmmz