R RonnyF Lid 15 mrt 2012 #1 Ik vond nog een leuk bureaublad achtergrondje voor op de pc.. Rij al jaren geen Manta meer maar dacht dat iemand hier hem ook wel gaaf zou vinden.. Greets
Ik vond nog een leuk bureaublad achtergrondje voor op de pc.. Rij al jaren geen Manta meer maar dacht dat iemand hier hem ook wel gaaf zou vinden.. Greets
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #2 Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #3 @Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry Kermit gelieve in het ABN te typen ... En niet in het ABF :hmmz Dan kunnen de NIET friezen ook meelezen :jerry :jerry :jerry
@Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry Kermit gelieve in het ABN te typen ... En niet in het ABF :hmmz Dan kunnen de NIET friezen ook meelezen :jerry :jerry :jerry
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #4 Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #5 @Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry Kermit gelieve in het ABN te typen ... En niet in het ABF :hmmz Dan kunnen de NIET friezen ook meelezen :jerry :jerry :jerry
@Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry Kermit gelieve in het ABN te typen ... En niet in het ABF :hmmz Dan kunnen de NIET friezen ook meelezen :jerry :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 19 mrt 2012 #6 vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha)
vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha)
S soepkiepe Forumbewoner 19 mrt 2012 #7 vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha)
vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha)
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #8 @soepkiepe wrote:vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha) Kijk even waar ik vandaan kom Vind je het dan gek dat ik het niet verstaat :jerry
@soepkiepe wrote:vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha) Kijk even waar ik vandaan kom Vind je het dan gek dat ik het niet verstaat :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #9 @soepkiepe wrote:vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha) Kijk even waar ik vandaan kom Vind je het dan gek dat ik het niet verstaat :jerry
@soepkiepe wrote:vertaling, wat eenmaal in het hart zit gaat er niet meer uit, zo moeilijk is dat niet toch? :jerry (en dat voor een drent haha) Kijk even waar ik vandaan kom Vind je het dan gek dat ik het niet verstaat :jerry
I ikdenman Loopt hier de deur plat 19 mrt 2012 #10 @Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry ff voor de mensen die het niet kunnen ontcijferen zo is het en niet anders !
@Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry ff voor de mensen die het niet kunnen ontcijferen zo is het en niet anders !
I ikdenman Loopt hier de deur plat 19 mrt 2012 #11 @Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry ff voor de mensen die het niet kunnen ontcijferen zo is het en niet anders !
@Kermitkiller wrote:Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen SA IST EN NET OARS :jerry ff voor de mensen die het niet kunnen ontcijferen zo is het en niet anders !
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 19 mrt 2012 #12 Friesland: afsteken en af laten drijven. Vort d'r mit :jerry
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 19 mrt 2012 #13 Friesland: afsteken en af laten drijven. Vort d'r mit :jerry
T teungts Loopt hier de deur plat 20 mrt 2012 #16 @DarkNL08 wrote:Hahaha! Da's een goeie :jerry waarom heb jij dan een fries in je avatar :jerry
T teungts Loopt hier de deur plat 20 mrt 2012 #17 @DarkNL08 wrote:Hahaha! Da's een goeie :jerry waarom heb jij dan een fries in je avatar :jerry