M marcelnl Post best veel 24 aug 2013 #61 kipje je stelt me teleur hoor, maar geeft niets, volgende keer beter.
S soepkiepe Forumbewoner 24 aug 2013 #62 ja sorry marcel, had er graag bij willen wezen met mijn lelijke det haha, tis momenteel niet anders. ik hoop zelf ook dat het nog zo uit pakt dat ik het wel red maar de kans is klein.
ja sorry marcel, had er graag bij willen wezen met mijn lelijke det haha, tis momenteel niet anders. ik hoop zelf ook dat het nog zo uit pakt dat ik het wel red maar de kans is klein.
M marcelnl Post best veel 25 aug 2013 #63 was eigenlijk ja ook meer als grapje bedoeld, als er wat tussen komt dan is dat nu eenmaal zo.
G g-astraa Komt hier geregeld 25 aug 2013 #64 @steefopel wrote:Jammer.. valt op de dag van de Amsterdam rally sprint.. Anders kwam ik wel. ik was ook gekomen als het niet op de amsterdam rally sprint viel.
@steefopel wrote:Jammer.. valt op de dag van de Amsterdam rally sprint.. Anders kwam ik wel. ik was ook gekomen als het niet op de amsterdam rally sprint viel.
U Unlimited Tuning Komt weleens kijken 25 aug 2013 #65 Ik kom misschien wel even koekeloeren met de UT Astra :thumb Jammer dat m'n velgen dan nog niet opgeknapt zijn.
Ik kom misschien wel even koekeloeren met de UT Astra :thumb Jammer dat m'n velgen dan nog niet opgeknapt zijn.
L Lukko Post best veel 25 aug 2013 #66 ik meld me bij deze ook af... dat weekend helaas gaan lassen aan de kadett ( ook leuk) maar geen meeting voor mij ..
ik meld me bij deze ook af... dat weekend helaas gaan lassen aan de kadett ( ook leuk) maar geen meeting voor mij ..
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 26 aug 2013 #67 Helaas g-astraa en Lukko , Volgende keer beter ... Nog een paar daagjes en dan is het zover :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 28 aug 2013 #69 Ik moet ook afzeggen medeforummers, Ik kom er nu achter dat ik een dubbele afspraak heb Rik
O okkie-001 Komt hier geregeld 29 aug 2013 #70 Ik ben er gewoon nog by aleen hebben een paar club leden andre dingen staan dus komen we met iets minder auto's Tot nu toe zijn dat er 2 messchien 3 Michel Verstuurd van mijn HTC One SV met Tapatalk
Ik ben er gewoon nog by aleen hebben een paar club leden andre dingen staan dus komen we met iets minder auto's Tot nu toe zijn dat er 2 messchien 3 Michel Verstuurd van mijn HTC One SV met Tapatalk
O okkie-001 Komt hier geregeld 29 aug 2013 #71 een E kadett met c20xe komt ook mee :wors :wors michel
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 30 aug 2013 #73 Zondag 20 graden en zon in Lelystad Ik heb er zin in :thumb
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 30 aug 2013 #75 @marcelnl wrote:wel ff je ride een wasbeurtje geven he :jerry Ga voor de dirty look :jerry
W wizardnl Komt weleens kijken 31 aug 2013 #78 hey cool, een meeting bijna in me achtertuin :thumb morgen komen we dan ook maar even langs met de bieber
hey cool, een meeting bijna in me achtertuin :thumb morgen komen we dan ook maar even langs met de bieber
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 31 aug 2013 #79 Leuk :thumb Morgen maar 17 graden en bewolkt :wtf Als t maar droog blijft
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 31 aug 2013 #80 morgen eerst even wat ophalen, voor nieuwe updates... mocht ik daarna zin hebben kom ik nog aan. tot hoe laat was het? 5 uur?
morgen eerst even wat ophalen, voor nieuwe updates... mocht ik daarna zin hebben kom ik nog aan. tot hoe laat was het? 5 uur?