Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zag laatst een paar druppels links onder. Wat is hier aan te doen?
Lieve Mona
K zou zeggen ga is zelf op onderzoek uit,dan kom je er mogelijk sneller achter als dat wij hier maar een beetje gaan lopen gissen,wat te doen en hoe op te lossen.
Zelf besteed je ook maar 2 half zinnetjes aan jou,paar druppels
Wat voor kit zou daar zoal voor gebruikt moeten worden? Ik wil graag merk+type weten waarbij goede resultaten geboekt zijn.
Mijn achterruit had volledig opgedroogde gekorrelde kit, dus die fabriekszooi is niet echt duurzaam. Als het weer 15 -20 jaar blijft zitten, ben ik tevreden :thumbup
Vooruit was er al een keer eerder uit geweest (+/- 10 jaar geleden) en daar was de kit kauwgomachtig.. ook niet echt fleximbel meer.
Beide ruiten lekte niet overigens, en maar een paar kleine gaatjes roest...
ik gebruik terostaat ruitenkit geen probleem! ik denk dat bijna iedere manta onderaan de voorruit, in de hoek algen en bagger onder de rubber heeft zitten! daardoor lekt het door je a stijl naar binnen.
wat ook kan is dat er door de montage van de sierstukjes of de pees in de hoek door de rubber geprikt is.
ik kit dan ook zowel de onderste sier stukjes in, als tussen carrosserie en rubber met terostaat(merk) ruiten kit.
op deze wijze loopt nl. ook water naar je krik steun naar binnen
het klinkt enigszins aannemelijk. Tectiel blijft in tegenstelling tot kit veel langer een bepaalde plakkerigheid houden, en kan bij het verplaatsen van ruit+rubber (rijwind, etc) de afdichting in standhouden.
die personen hebben dan waarschijnlijk nog nooit een ruit van een oldtimer vervangen?
natuurlijk; bij moderne autos blijft de ruit niet een zitten zonder kit, maar als je hier alleen al op het forum de ervaringen en foto's ziet van auto's die wel kit hebben gehad vroeger...
gewoon tectyl in een spuitbus halen met z'n lang slangetje d'r aan vandaag inspuiten tussen raam en rubber en body en rubber ,dit de volgende dag nog een keer doen en dicht is ie [ahum helpt hier tenminste wel lekkage is weg]