D DennyD Komt weleens kijken 9 feb 2014 #1 Mijn uitlaatspruitstuk zit vermoedelijk een scheur in,gaat om een astra g Z18xe. Nu mijn vraag zijn er dingen of tips waar ik op moet letten om t spruitstuk te demonteren?? Denny
Mijn uitlaatspruitstuk zit vermoedelijk een scheur in,gaat om een astra g Z18xe. Nu mijn vraag zijn er dingen of tips waar ik op moet letten om t spruitstuk te demonteren?? Denny
wim-v6 Forumbewoner 9 feb 2014 #2 Bouten willen wel Breken, toch wel een paar keer inspuiten met WD40 voor je aan de klus begint. Willem
Bouten willen wel Breken, toch wel een paar keer inspuiten met WD40 voor je aan de klus begint. Willem
D DennyD Komt weleens kijken 9 feb 2014 #3 Klopt dat is standaard procedure hahha En ff lekker warm rijden voordat ik de bouten losdraai.
B bonitomeistro Komt weleens kijken 10 feb 2014 #5 maar vaak breken ze alsnog af haha boormachine en een paar boortjes gereed houden is misschien ook nog wel een tip
maar vaak breken ze alsnog af haha boormachine en een paar boortjes gereed houden is misschien ook nog wel een tip
U usbstick Loopt hier de deur plat 10 feb 2014 #6 Eerst inspuiten met wd40 dan warm rijden en bidden dat ze niet afbreken Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
Eerst inspuiten met wd40 dan warm rijden en bidden dat ze niet afbreken Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 11 feb 2014 #8 @usbstick wrote:Eerst inspuiten met wd40 dan warm rijden en bidden dat ze niet afbreken En niet je handen verbranden als die warm is
@usbstick wrote:Eerst inspuiten met wd40 dan warm rijden en bidden dat ze niet afbreken En niet je handen verbranden als die warm is
D DennyD Komt weleens kijken 15 feb 2014 #9 Ben ik bezig om t spruitstuk te demonteren kom ik een bout tegen die los zit,toch ff de boel aangedraaid en de motor gestart en wat denk je lekkage weg hahha! Maar ff aanzien voor hoelang de lekkage wegblijft :jerry
Ben ik bezig om t spruitstuk te demonteren kom ik een bout tegen die los zit,toch ff de boel aangedraaid en de motor gestart en wat denk je lekkage weg hahha! Maar ff aanzien voor hoelang de lekkage wegblijft :jerry
D DennyD Komt weleens kijken 15 feb 2014 #10 Bedoeling was om em eronderuit te halen en de scheur te lassen maar 1 ding is zeker dat die niet gescheur king: d is,nu afwachten of de pakking blijft zitten
Bedoeling was om em eronderuit te halen en de scheur te lassen maar 1 ding is zeker dat die niet gescheur king: d is,nu afwachten of de pakking blijft zitten