Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn astra van 96 1.4 heeft een lekkende stuurbekrachtigingspomp. er ligt dagelijks een plas olie onder. bestaan er dichtingssetten hiervoor of moet ik een hele nieuwe pomp plaatsen?
er bestaan wel middeltjes die je in de olie kunt gooien, daarna paar 100 kilometer rijden en dan is het redelijk verholpen over het algemeen. Er is geen garantie dat het ook daadwerkelijk het lekken stopt maar het verminderd aanzienlijk, mocht het toch niet helpen dan kun je er nog voor kiezen om de pomp te vervangen.
bij mij heeft het wel geholpen, merk zelf eigenlijk niet meer dat die lekt.