C CleanedCB Komt weleens kijken 9 jun 2010 #21 zit er dan ook weer verschil tussen drl en een gewoon vel brandend led strippie? want ik ben dus ook wat aan het klooien met led strippen van mijn werk maar wil deze dus "stand alone" laten branden zonder andere verlichting aan
zit er dan ook weer verschil tussen drl en een gewoon vel brandend led strippie? want ik ben dus ook wat aan het klooien met led strippen van mijn werk maar wil deze dus "stand alone" laten branden zonder andere verlichting aan
wim-v6 Forumbewoner 9 jun 2010 #22 Ja zit verschil in, Dagrijlicht is een daarvoor goedgekeurde verlichting. een Led strippie niet.. Willem
Ja zit verschil in, Dagrijlicht is een daarvoor goedgekeurde verlichting. een Led strippie niet.. Willem
C CleanedCB Komt weleens kijken 9 jun 2010 #23 he jammer anders kon ik voor een duppie en een knaak ( nie dat we die nog hebben maar goed ) verlichting aan sluiten maar voor onze vrienden met de pet op is het dus een lekkere bekeuring van 90 euro wegens nie voeren van goed gekeurde verlichting ff off topic... mistlampen overdag mag toch ook nie? want dan betaal ik dus nooit weer een bekeuring hier rijden die zwijnen met rood en blauwe striping dus wel mee of geen kenteken verlichting of geen achterverlichting dit laatste zag ik dus afgelopen weekend
he jammer anders kon ik voor een duppie en een knaak ( nie dat we die nog hebben maar goed ) verlichting aan sluiten maar voor onze vrienden met de pet op is het dus een lekkere bekeuring van 90 euro wegens nie voeren van goed gekeurde verlichting ff off topic... mistlampen overdag mag toch ook nie? want dan betaal ik dus nooit weer een bekeuring hier rijden die zwijnen met rood en blauwe striping dus wel mee of geen kenteken verlichting of geen achterverlichting dit laatste zag ik dus afgelopen weekend
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 10 jun 2010 #24 Hmm, mja ik neem het allemaal maar met een korreltje zout. het is ook een beetje voor de show he vind het wel grappig!
Hmm, mja ik neem het allemaal maar met een korreltje zout. het is ook een beetje voor de show he vind het wel grappig!
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 10 jun 2010 #25 Hahaha ja, een beetje kerst verlichting is het wel , lekker fout... hou ik wel van
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 12 jun 2010 #27 Krijg het niet goed op de foto.... maar hieronder een eerste indruk:
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 13 jun 2010 #28 Hier nog een foto met me iphone gemaakt, vandaar de kwaliteit :jerry in het echt zie je echt de losse ledjes op een rijtje zitten en is het meer een blauwe gloed!
Hier nog een foto met me iphone gemaakt, vandaar de kwaliteit :jerry in het echt zie je echt de losse ledjes op een rijtje zitten en is het meer een blauwe gloed!
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 14 jun 2010 #29 Haha ja dankje.. De voorbumper moet ik inderdaad effe opnieuw bevestigen, die is een beetje doorgezakt ofzo.. Ik rijd niet standaard met de lampjes aan hoor, het is meer voor de gein!
Haha ja dankje.. De voorbumper moet ik inderdaad effe opnieuw bevestigen, die is een beetje doorgezakt ofzo.. Ik rijd niet standaard met de lampjes aan hoor, het is meer voor de gein!
D Dragon_blue Post best veel 14 jun 2010 #30 lekker strak gemonteerd die stripjes hehe ziet wel cool uit