Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vind het maar niets, doe maar gewoon van die mooie donkere achterlichten erin. Staat imo vele malen mooier dan deze dingen.. Die aftermarket Leds staan te ver uit elkaar om mooi te zijn, Led moet één massief geheel vormen als ze branden en geen tussen ruimtes geven zoals je meestal ziet bij die aftermarket dingen..
Vind het maar niets, doe maar gewoon van die mooie donkere achterlichten erin. Staat imo vele malen mooier dan deze dingen.. Die aftermarket Leds staan te ver uit elkaar om mooi te zijn, Led moet één massief geheel vormen als ze branden en geen tussen ruimtes geven zoals je meestal ziet bij die aftermarket dingen..
dan moet je ook niet om onze mening vragen op het eerste zicht zie je niet eens dat het leds zijn, waarom ik om je mening vraag.... heb de mening gevraagd voor dat ik ze er in heb gezet.. vraag toch om je mening, niet om je toestemming.. :fy1
dan moet je ook niet om onze mening vragen op het eerste zicht zie je niet eens dat het leds zijn, waarom ik om je mening vraag.... heb de mening gevraagd voor dat ik ze er in heb gezet.. vraag toch om je mening, niet om je toestemming.. :fy1
rustig mate ... weet hij veel ...
anyways ziet er (verrassend) Goed uit :thumbup had het anders verwacht ... maar :thumbup:agent
rustig mate ... weet hij veel ...
anyways ziet er (verrassend) Goed uit :thumbup had het anders verwacht ... maar :thumbup:agent als tie niet veel weet... moet tie ook niet zo reageren... maar anyway.... stond er zelf ook van te kijken dat het er wel netjes uitzag, bedankt voor de complimentjes