Lampje Ecc vervangen

Hey,

Ik ben sinds vorige week in het bezit van een vectra B2 2.5 sport edition .

Nu is het lampje van de middelste schakelaar van de ecc stuk heeft iemand een tip om deze te vervangen ? En wat voor soort lampje is het ?

Eerst kunststof frame weghalen, zit geklikt, en daarna kun je module er zo uitschroeven. wel 2 stekkers even loshalen

Zitten 4 ledjes in. zou ze allemaal tegelijk vervangen.

lampjes kun je eruit halen door kwartslag te draaien.

Eerst kunststof frame weghalen, zit geklikt, en daarna kun je module er zo uitschroeven. wel 2 stekkers even loshalen

Zitten 4 ledjes in. zou ze allemaal tegelijk vervangen.

lampjes kun je eruit halen door kwartslag te draaien.

aan de bovenkant van het frame 5 centimeter van de kanten zitten klipjes, en aan de zijkanten ook 5 cm van boven.

bovenaan beginnen met losmaken. schroevedraaier erachter, beetje met beleid.

aan de bovenkant van het frame 5 centimeter van de kanten zitten klipjes, en aan de zijkanten ook 5 cm van boven.

bovenaan beginnen met losmaken. schroevedraaier erachter, beetje met beleid.

ik heb ze een maandje terug vernieuwd voor 1,2 en ze doen het goed

of moet er 0,8 in ? niet op gelet eigenlijk, 1,2 had ik nog nieuw leggen,

1,2 kan dus ook.

ik heb ze een maandje terug vernieuwd voor 1,2 en ze doen het goed

of moet er 0,8 in ? niet op gelet eigenlijk, 1,2 had ik nog nieuw leggen,

1,2 kan dus ook.

Radio eruit en met een beetje fingerspitzengefuhl wissel je ze zo, klikken en draaien.. wel de 0,8w pakken anders branden ze zo door en word je radio erg heet...

De lampjes haal ik never bij de dealer maar bij de electronicaboer in Zwolle........ echt wizzkids met allerlei soorten electronicameuk....

Radio eruit en met een beetje fingerspitzengefuhl wissel je ze zo, klikken en draaien.. wel de 0,8w pakken anders branden ze zo door en word je radio erg heet...

De lampjes haal ik never bij de dealer maar bij de electronicaboer in Zwolle........ echt wizzkids met allerlei soorten electronicameuk....

1,2 kan gewoon hoor.

zat bij mij 1.2 in. 2 jaar probleemloos, pas 1 kapot. 4 nieuwe erin, weer 1.2 en gaat prima

1,2 kan gewoon hoor.

zat bij mij 1.2 in. 2 jaar probleemloos, pas 1 kapot. 4 nieuwe erin, weer 1.2 en gaat prima

Terug
Naar boven