W W123boy Lid 26 dec 2021 #1 hallo vraag: bij mijn opel mokka 2014 brandde een lampje, lampje is “slotje met auto”, wat betekend dit ?
hallo vraag: bij mijn opel mokka 2014 brandde een lampje, lampje is “slotje met auto”, wat betekend dit ?
W W123boy Lid 27 dec 2021 #2 hallo het lampje knippert niet, het brand continu. je kunt de auto gewoon starten .. de ene keer brand die wel en de volgende dag niet. wat kan er aan de hand zijn?? :help:
hallo het lampje knippert niet, het brand continu. je kunt de auto gewoon starten .. de ene keer brand die wel en de volgende dag niet. wat kan er aan de hand zijn?? :help:
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 27 dec 2021 #4 Uitlezen. Niets met sleutels te maken. Lampje knippert niet, dan?
W W123boy Lid 27 dec 2021 #5 lampje knippert niet. is nu 2 x aan geweest tijdens rijden, is nu al weer 2 dagen uit met de 2de sleutel. ik houd jullie op de hoogte
lampje knippert niet. is nu 2 x aan geweest tijdens rijden, is nu al weer 2 dagen uit met de 2de sleutel. ik houd jullie op de hoogte
W W123boy Lid 20 feb 2022 #6 het lampje blijft terug komen soms wel soms niet aan de auto is verder niets te merken. weet iemand wat er aan de hand is ?
het lampje blijft terug komen soms wel soms niet aan de auto is verder niets te merken. weet iemand wat er aan de hand is ?
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 20 feb 2022 #7 Er is een storing. Je moet de auto uitlezen, was eerder zo gezegt??? :wacko:
J john-opel Komt weleens kijken 20 feb 2022 #8 Immobilizer system warning light? https://www.rac.co.uk/drive/advice/know-how/vauxhall-dashboard-warning-lights-what-they-mean/
Immobilizer system warning light? https://www.rac.co.uk/drive/advice/know-how/vauxhall-dashboard-warning-lights-what-they-mean/
W W123boy Lid 6 okt 2022 #9 allen beetje late reactie mischien, stil gestaan met een lege accu, nieuwe accu er in, lampje brand niet meer, :toppie:
allen beetje late reactie mischien, stil gestaan met een lege accu, nieuwe accu er in, lampje brand niet meer, :toppie: