V Vinci Forumbewoner 2 dec 2010 #21 Dat zit bij mij om de hoek! Heb er mijn hele jeugd gewoond... Wel slecht dat hij weer stuk is! En wat een dom idee van Opel om de toerenteller op de dynamo aan te sluiten, dat kan toch echt beter op de ontsteking gedaan worden!:hmmz
Dat zit bij mij om de hoek! Heb er mijn hele jeugd gewoond... Wel slecht dat hij weer stuk is! En wat een dom idee van Opel om de toerenteller op de dynamo aan te sluiten, dat kan toch echt beter op de ontsteking gedaan worden!:hmmz