R RAL Post best veel 18 okt 2009 #1 bij mij brand het autotje met het steeksleuteltje. en gaat de auto over in de noodloop van 120 km/h het gaat om de 1.4 ecotech benzine de auto is uitgelezen maar geeft niets aan:hmmz
bij mij brand het autotje met het steeksleuteltje. en gaat de auto over in de noodloop van 120 km/h het gaat om de 1.4 ecotech benzine de auto is uitgelezen maar geeft niets aan:hmmz
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 18 okt 2009 #2 dat betekent dat er een ingeprogrammeerde onderhoudsbeurt nodig is.
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 18 okt 2009 #4 dan even naar de dealer denk ik, die zal vast weten wat het is. Ik zou het zo niet weten
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 18 okt 2009 #6 nee, dat weet de auto niet, is puur een progje in de tellerbak, die na een ingesteld aantal km's een melding geeft.
nee, dat weet de auto niet, is puur een progje in de tellerbak, die na een ingesteld aantal km's een melding geeft.
R RAL Post best veel 18 okt 2009 #7 het ressetten gaat toch met tellerknop inhouden sleutel in standby wachten op de ---- jes knop los laten en contact uit doen?
het ressetten gaat toch met tellerknop inhouden sleutel in standby wachten op de ---- jes knop los laten en contact uit doen?
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 18 okt 2009 #8 ja zoiets wel ja.. maar heb zelf geen moderne auto die dat heeft:jerry:jerry dus weet het niet precies
ja zoiets wel ja.. maar heb zelf geen moderne auto die dat heeft:jerry:jerry dus weet het niet precies