J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2007 #1 weet iemand dit heb een yellow-top van een maatje gekregen alleen hij is nu aardig leeg er was mij verteld dat hij te laden is met een druppellader of kan t met een gewone accu lader?? vind t zonde om m zo te laten staan groeten dennis
weet iemand dit heb een yellow-top van een maatje gekregen alleen hij is nu aardig leeg er was mij verteld dat hij te laden is met een druppellader of kan t met een gewone accu lader?? vind t zonde om m zo te laten staan groeten dennis
C CorsaSport1400i Lid 25 dec 2007 #2 euh... volgens mij kun je een gel-accu gewoon lader met een normale lader.... ik ken iemand die laadt zijn red-top accus ook gewoon met een grote acculader ( laadt er 6 tegelijk op ) volgens mij kan dat gewoon groeten
euh... volgens mij kun je een gel-accu gewoon lader met een normale lader.... ik ken iemand die laadt zijn red-top accus ook gewoon met een grote acculader ( laadt er 6 tegelijk op ) volgens mij kan dat gewoon groeten
C city77 Post best veel 25 dec 2007 #3 yellow tops en red tops kan je met een gewone accu lader opladen
C city77 Post best veel 25 dec 2007 #7 ja helemaal een yellow top, maar de orginele opel accus zijn ook goed
I Illuminat0r Komt weleens kijken 28 dec 2007 #8 Ik heb eenmaal met een snellader geprobeerd, was niet goed. Let héél goed op temperatuur van de batterij en of die verchillende cellen niet bol komen te staan!!
Ik heb eenmaal met een snellader geprobeerd, was niet goed. Let héél goed op temperatuur van de batterij en of die verchillende cellen niet bol komen te staan!!