Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn Vectra-C (3.2 V6) draait als de motor warm is stationair op 550 touren, hij loopt regelmatig en heeft ook niet de neiging om af te slaan maar is dit niet een beetje aan de lage kant ??.
mijn Ex opel omega 3.2 v6 draaide net 600 toeren ennnn fluister stil geen probleem van maken.
gaat je mm lampje branden dan zou ik pas in actie komen ook de motor loop regeling word door de computer in de gaten gehouden geen lampje is ook geen storing
toen mijn huidige Vectra met de vuile gasklep en EGR zo aan het kl-ten was had ik ook steeds mm lampje branden .
dus indedaad Bas als je op contact dat lampje heb is het systeem zeg maar bewaakt ,,niet lampie brander stuk of een eikel heeft het er uitgehaald .
kan allemaal tegen woordig met de wonder monteurs ik lees tegen woordig stukjes dan denk ik wat hebben wij inhemelsnaam vroeger in de garage uitgespookt ,,,,GEREPAREERD!!!!!!!!!!!! .
Vervangen i.p.v. repareren komt gewoon door de werkplaatstarieven, de uren dus die jij moet betalen. Mijn monteuse doet het voor 25 euro per uur. Dus toen mijn dynamo helmaal kapot was (lagers, diodebrug, spanningsregelaar) heeft ze hem helmaal gereviseerd en was inclusief montage goedkoper dan een losse gereviseerde!
Vervangen i.p.v. repareren komt gewoon door de werkplaatstarieven, de uren dus die jij moet betalen. Mijn monteuse doet het voor 25 euro per uur. Dus toen mijn dynamo helmaal kapot was (lagers, diodebrug, spanningsregelaar) heeft ze hem helmaal gereviseerd en was inclusief montage goedkoper dan een losse gereviseerde!
Monteuse Navy? klinkt goed haha!
Leuke meid hoor, ken haar al vanaf dat ze nog maar een jaar of 4 was. En nu een goede monteuse.