J jason Komt hier geregeld 6 dec 2009 #1 wie kan mij vertellen welke maat torx dop ik moet hebben voor deze bout.
J jason Komt hier geregeld 6 dec 2009 #3 tankx is er iemand die het met zekerheid kan bevestigen? wil gelijk de goeien kopen
T TRPower Komt hier geregeld 6 dec 2009 #4 e30 idd... ik heb btw ooit s bij een cheapass zaak zo een doos gehaald,had ik alles vanaf e8 tot e45 en ook uitwendige torx van alles was 25eu
e30 idd... ik heb btw ooit s bij een cheapass zaak zo een doos gehaald,had ik alles vanaf e8 tot e45 en ook uitwendige torx van alles was 25eu
C corsaboy Hoort bij de inboedel 6 dec 2009 #5 ik heb destijds een facom dop hiervoor gekocht jah.. :angel
J jason Komt hier geregeld 6 dec 2009 #6 oke bedankt jongens. kan ik er morgen gelijk om:thumbup:thumbup
G GerardH Lid 6 dec 2009 #7 dacht dat je E20 moest hebben maar weet ik niet 100% zeker, zal morgen even kijken
G GerardH Lid 6 dec 2009 #8 zie net dat hier 2 verschillende maten bouten voor zijn in het topic hierboven
C corsaboy Hoort bij de inboedel 6 dec 2009 #10 ja kan ook hoor. ik weet het zo ff niet zeker.. Kan het morgen wel ff nakijken bij mijn bout..
T thomas-opel83 Komt weleens kijken 7 dec 2009 #12 gewoon een setje kopen heb je zeker de goeie. twee losse doppen zijn bijna net zo duur als een setje,uit ervaring.
gewoon een setje kopen heb je zeker de goeie. twee losse doppen zijn bijna net zo duur als een setje,uit ervaring.
J jason Komt hier geregeld 7 dec 2009 #13 die van mij is e20 heb m vandaag gekocht is voor een ouder type c20let met v snaar. weet neit of hier het verschil in zit
die van mij is e20 heb m vandaag gekocht is voor een ouder type c20let met v snaar. weet neit of hier het verschil in zit
J jblfreak Hoort bij de inboedel 9 dec 2009 #14 denk dat er geen verschil is mijn c25xe (v6) heeft dezelfde maat