P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #41 ff een ander vraagje hoor sorry.... maar hoe kan ik een plaatjefoto bij mijn naam krijgen links daarzo... ben net geregistreerd dus weet nog niet hoe alles werkt :hmmz
ff een ander vraagje hoor sorry.... maar hoe kan ik een plaatjefoto bij mijn naam krijgen links daarzo... ben net geregistreerd dus weet nog niet hoe alles werkt :hmmz
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #42 ga naar persoonlijkcontrole paneel ( links boven staat dan ) Dan naar bewerk profiel Dan een plaatje uploaden naar www.photobucket.com of iets anders ( maximaal 160x160 ) en dan ff het linkje kopieren en in je profiel kopieren. Suc6
ga naar persoonlijkcontrole paneel ( links boven staat dan ) Dan naar bewerk profiel Dan een plaatje uploaden naar www.photobucket.com of iets anders ( maximaal 160x160 ) en dan ff het linkje kopieren en in je profiel kopieren. Suc6
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #43 ga naar persoonlijkcontrole paneel ( links boven staat dan ) Dan naar bewerk profiel Dan een plaatje uploaden naar www.photobucket.com of iets anders ( maximaal 160x160 ) en dan ff het linkje kopieren en in je profiel kopieren. Suc6
ga naar persoonlijkcontrole paneel ( links boven staat dan ) Dan naar bewerk profiel Dan een plaatje uploaden naar www.photobucket.com of iets anders ( maximaal 160x160 ) en dan ff het linkje kopieren en in je profiel kopieren. Suc6
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #46 poeh hee wat een gedoe maak wel een keer een paar fotootjes van me vec en ga dan wel s kijken hoe ik ze moet uploaden moet ook bij photobucket weer inloggen etc..ben daar ook nog niet lid van . bedankt alvast keep on rollin'
poeh hee wat een gedoe maak wel een keer een paar fotootjes van me vec en ga dan wel s kijken hoe ik ze moet uploaden moet ook bij photobucket weer inloggen etc..ben daar ook nog niet lid van . bedankt alvast keep on rollin'
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #47 poeh hee wat een gedoe maak wel een keer een paar fotootjes van me vec en ga dan wel s kijken hoe ik ze moet uploaden moet ook bij photobucket weer inloggen etc..ben daar ook nog niet lid van . bedankt alvast keep on rollin'
poeh hee wat een gedoe maak wel een keer een paar fotootjes van me vec en ga dan wel s kijken hoe ik ze moet uploaden moet ook bij photobucket weer inloggen etc..ben daar ook nog niet lid van . bedankt alvast keep on rollin'
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #48 ALs je aan het ene begint..... ( in dit geval aanmelden op het forum ) ... volgen er meer dingen !!
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #49 ALs je aan het ene begint..... ( in dit geval aanmelden op het forum ) ... volgen er meer dingen !!
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #50 [rquote=1833266&tid=139821&author=Fearless]Ho jongens...ik heb het over de stabstang rubbers, die hoor je altijd met inveren[/rquote] Ik lees net pas dat je het over stabilisatie rubbers hebt ... :sleeping excuse !
[rquote=1833266&tid=139821&author=Fearless]Ho jongens...ik heb het over de stabstang rubbers, die hoor je altijd met inveren[/rquote] Ik lees net pas dat je het over stabilisatie rubbers hebt ... :sleeping excuse !
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #51 [rquote=1833266&tid=139821&author=Fearless]Ho jongens...ik heb het over de stabstang rubbers, die hoor je altijd met inveren[/rquote] Ik lees net pas dat je het over stabilisatie rubbers hebt ... :sleeping excuse !
[rquote=1833266&tid=139821&author=Fearless]Ho jongens...ik heb het over de stabstang rubbers, die hoor je altijd met inveren[/rquote] Ik lees net pas dat je het over stabilisatie rubbers hebt ... :sleeping excuse !
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #52 ja idd het zal wel moeten wil wel ff me opeltje showen niets bijzonders hoor vectra b2 1.6 16v automaat groen metallic helemaal standaard nog heb al wel mooie velgen in de skuur staan ff 2 bandjes scoren 2055016 zit nu staal op 14 inch 1857014 geloof ik
ja idd het zal wel moeten wil wel ff me opeltje showen niets bijzonders hoor vectra b2 1.6 16v automaat groen metallic helemaal standaard nog heb al wel mooie velgen in de skuur staan ff 2 bandjes scoren 2055016 zit nu staal op 14 inch 1857014 geloof ik
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #53 ja idd het zal wel moeten wil wel ff me opeltje showen niets bijzonders hoor vectra b2 1.6 16v automaat groen metallic helemaal standaard nog heb al wel mooie velgen in de skuur staan ff 2 bandjes scoren 2055016 zit nu staal op 14 inch 1857014 geloof ik
ja idd het zal wel moeten wil wel ff me opeltje showen niets bijzonders hoor vectra b2 1.6 16v automaat groen metallic helemaal standaard nog heb al wel mooie velgen in de skuur staan ff 2 bandjes scoren 2055016 zit nu staal op 14 inch 1857014 geloof ik
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #54 waar moet ik die link heen kopieren Peter in je profiel er staan verschillende dingen??:hmmz
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #55 waar moet ik die link heen kopieren Peter in je profiel er staan verschillende dingen??:hmmz
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #56 In Avatar URL: moet gewoon het linkje hebben met http://
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #57 In Avatar URL: moet gewoon het linkje hebben met http://
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #58 heb net een fotootje geupload bij photobucket en nu..? moet het linkje kopieren maar waarheen in je profiel???? sorry dat ik het even over dit heb maar wil ff een fotootje erbij hebben hahaa
heb net een fotootje geupload bij photobucket en nu..? moet het linkje kopieren maar waarheen in je profiel???? sorry dat ik het even over dit heb maar wil ff een fotootje erbij hebben hahaa
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #59 heb net een fotootje geupload bij photobucket en nu..? moet het linkje kopieren maar waarheen in je profiel???? sorry dat ik het even over dit heb maar wil ff een fotootje erbij hebben hahaa
heb net een fotootje geupload bij photobucket en nu..? moet het linkje kopieren maar waarheen in je profiel???? sorry dat ik het even over dit heb maar wil ff een fotootje erbij hebben hahaa