P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #21 Bas ook jij bedankt voor je snelle reactie mooie vectra trouwens kikke velgen
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #22 [rquote=1833254&tid=139821&author=Fearless]Dat inspuiten van de rubbers is maar tijdelijk. De rubbers zullen er even onder vandaan moeten en weer terug zetten met een goeie lik vet. Pas dan ben je er een lange tijd van af[/rquote] Dan kan je er net zo goed ff nieuwe inzetten , lijkt me !
[rquote=1833254&tid=139821&author=Fearless]Dat inspuiten van de rubbers is maar tijdelijk. De rubbers zullen er even onder vandaan moeten en weer terug zetten met een goeie lik vet. Pas dan ben je er een lange tijd van af[/rquote] Dan kan je er net zo goed ff nieuwe inzetten , lijkt me !
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #23 [rquote=1833254&tid=139821&author=Fearless]Dat inspuiten van de rubbers is maar tijdelijk. De rubbers zullen er even onder vandaan moeten en weer terug zetten met een goeie lik vet. Pas dan ben je er een lange tijd van af[/rquote] Dan kan je er net zo goed ff nieuwe inzetten , lijkt me !
[rquote=1833254&tid=139821&author=Fearless]Dat inspuiten van de rubbers is maar tijdelijk. De rubbers zullen er even onder vandaan moeten en weer terug zetten met een goeie lik vet. Pas dan ben je er een lange tijd van af[/rquote] Dan kan je er net zo goed ff nieuwe inzetten , lijkt me !
S sw_reijnders Forumbewoner 5 jan 2011 #24 ja maar als je de oude rubbers er uit hebt, dan zet je die toch niet meer terug dan zet je er toch nieuwe in . . . evt met een flinke lik vet.
ja maar als je de oude rubbers er uit hebt, dan zet je die toch niet meer terug dan zet je er toch nieuwe in . . . evt met een flinke lik vet.
S sw_reijnders Forumbewoner 5 jan 2011 #25 ja maar als je de oude rubbers er uit hebt, dan zet je die toch niet meer terug dan zet je er toch nieuwe in . . . evt met een flinke lik vet.
ja maar als je de oude rubbers er uit hebt, dan zet je die toch niet meer terug dan zet je er toch nieuwe in . . . evt met een flinke lik vet.
F Fearless Forumbewoner 5 jan 2011 #30 Ho jongens...ik heb het over de stabstang rubbers, die hoor je altijd met inveren
F Fearless Forumbewoner 5 jan 2011 #31 Ho jongens...ik heb het over de stabstang rubbers, die hoor je altijd met inveren
S sw_reijnders Forumbewoner 5 jan 2011 #32 [rquote=1833264&tid=139821&author=Fearless]Als je van geld uitgeven houd wel ja[/rquote] niet onnodig, maar goed onderhoud kost nu eenmaal geld. het is en blijft wel de wegligging van de auto
[rquote=1833264&tid=139821&author=Fearless]Als je van geld uitgeven houd wel ja[/rquote] niet onnodig, maar goed onderhoud kost nu eenmaal geld. het is en blijft wel de wegligging van de auto
S sw_reijnders Forumbewoner 5 jan 2011 #33 [rquote=1833264&tid=139821&author=Fearless]Als je van geld uitgeven houd wel ja[/rquote] niet onnodig, maar goed onderhoud kost nu eenmaal geld. het is en blijft wel de wegligging van de auto
[rquote=1833264&tid=139821&author=Fearless]Als je van geld uitgeven houd wel ja[/rquote] niet onnodig, maar goed onderhoud kost nu eenmaal geld. het is en blijft wel de wegligging van de auto
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #34 Tja... wat is duur ? http://cgi.ebay.de/4X-LAGER-HINTERACHSE-HINTERACHSLAGER-LENKER-VECTRA-B-/390272561103?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ade0eafcf 24 euro voor 4 busjes !
Tja... wat is duur ? http://cgi.ebay.de/4X-LAGER-HINTERACHSE-HINTERACHSLAGER-LENKER-VECTRA-B-/390272561103?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ade0eafcf 24 euro voor 4 busjes !
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #35 Tja... wat is duur ? http://cgi.ebay.de/4X-LAGER-HINTERACHSE-HINTERACHSLAGER-LENKER-VECTRA-B-/390272561103?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ade0eafcf 24 euro voor 4 busjes !
Tja... wat is duur ? http://cgi.ebay.de/4X-LAGER-HINTERACHSE-HINTERACHSLAGER-LENKER-VECTRA-B-/390272561103?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ade0eafcf 24 euro voor 4 busjes !
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #38 ga vh weekend wel ff kijken op me werk zet ik hem ff op de brug en spuit ik heel de zooi in met vet kijken of het helpt thanx voor alle tips en reacties :wors
ga vh weekend wel ff kijken op me werk zet ik hem ff op de brug en spuit ik heel de zooi in met vet kijken of het helpt thanx voor alle tips en reacties :wors
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #39 ga vh weekend wel ff kijken op me werk zet ik hem ff op de brug en spuit ik heel de zooi in met vet kijken of het helpt thanx voor alle tips en reacties :wors
ga vh weekend wel ff kijken op me werk zet ik hem ff op de brug en spuit ik heel de zooi in met vet kijken of het helpt thanx voor alle tips en reacties :wors
P Peer010 Komt hier geregeld 5 jan 2011 #40 ff een ander vraagje hoor sorry.... maar hoe kan ik een plaatjefoto bij mijn naam krijgen links daarzo... ben net geregistreerd dus weet nog niet hoe alles werkt :hmmz
ff een ander vraagje hoor sorry.... maar hoe kan ik een plaatjefoto bij mijn naam krijgen links daarzo... ben net geregistreerd dus weet nog niet hoe alles werkt :hmmz