E emiel5 Komt weleens kijken 16 nov 2012 #1 Hoorde dat mijn kadett van iemand hier op het forum is geweest. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de historie van deze wagen Dit is hem:
Hoorde dat mijn kadett van iemand hier op het forum is geweest. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de historie van deze wagen Dit is hem:
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 18 nov 2012 #2 Als het goed is, is deze kadett geweest van iemand op het d kadett forum, maar van wie weet ik even niet meer
Als het goed is, is deze kadett geweest van iemand op het d kadett forum, maar van wie weet ik even niet meer
D deVlis Lid 21 nov 2012 #3 De koplampen en dat imperiaal zijn geweldig! Hij kan niet van mij geweest zijn, want ik had hem nooit weggedaan
De koplampen en dat imperiaal zijn geweldig! Hij kan niet van mij geweest zijn, want ik had hem nooit weggedaan
E emiel5 Komt weleens kijken 21 nov 2012 #4 Die koplampen heb ik nog. Alleen dat imperiaal is foetsie, samen met de bumpers/mistlicht/ruitenwisser en trekhaak :sleeping
Die koplampen heb ik nog. Alleen dat imperiaal is foetsie, samen met de bumpers/mistlicht/ruitenwisser en trekhaak :sleeping