Goedemorgen,
Ik heb sinds twee dagen dat ik koude lucht bij me stuur vandaan voel komen.
Ik weet dat het er is want me benen worden ijskoud en me hand ook als ik die ergens op me been heb liggen.
Kom dit iemand toevallig bekend voor?
Ik hoor graag van jullie :wors
Ik heb sinds twee dagen dat ik koude lucht bij me stuur vandaan voel komen.
Ik weet dat het er is want me benen worden ijskoud en me hand ook als ik die ergens op me been heb liggen.
Kom dit iemand toevallig bekend voor?
Ik hoor graag van jullie :wors