A Alfred Komt hier geregeld 1 feb 2011 #1 Iemand een idee wat een injector kost voor een c14nz? En iemand een idee of die van andere motoren ook past, bv c16nz oid?
Iemand een idee wat een injector kost voor een c14nz? En iemand een idee of die van andere motoren ook past, bv c16nz oid?
F Fearless Forumbewoner 1 feb 2011 #2 Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken
Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken
F Fearless Forumbewoner 1 feb 2011 #3 Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken
Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken
A Alfred Komt hier geregeld 1 feb 2011 #4 Verder een idee wat zo'n apparaat nieuw kost? [rquote=1857222&tid=141747&author=Fearless]Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken [/rquote]
Verder een idee wat zo'n apparaat nieuw kost? [rquote=1857222&tid=141747&author=Fearless]Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken [/rquote]
A Alfred Komt hier geregeld 1 feb 2011 #5 Verder een idee wat zo'n apparaat nieuw kost? [rquote=1857222&tid=141747&author=Fearless]Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken [/rquote]
Verder een idee wat zo'n apparaat nieuw kost? [rquote=1857222&tid=141747&author=Fearless]Er zit verschil in die dingen. De laatste keer had ik er 1 van de sloop gemonteerd. Koste nix. Wel opletten dat je alle o-ringen uit het huis haalt, dubbele o ringen gaat lekken [/rquote]
A Alfred Komt hier geregeld 1 feb 2011 #6 Is eentje geprobeerd van een c14nz (sloop) maar dan doet ie 't zelfde... Dus een nieuwe halen heeft geen zin meer.
Is eentje geprobeerd van een c14nz (sloop) maar dan doet ie 't zelfde... Dus een nieuwe halen heeft geen zin meer.
A Alfred Komt hier geregeld 1 feb 2011 #7 Is eentje geprobeerd van een c14nz (sloop) maar dan doet ie 't zelfde... Dus een nieuwe halen heeft geen zin meer.
Is eentje geprobeerd van een c14nz (sloop) maar dan doet ie 't zelfde... Dus een nieuwe halen heeft geen zin meer.
F Fearless Forumbewoner 1 feb 2011 #8 Kijk das al handig. Dan weet je iig dat je het ergens anders zoeken moet.
F Fearless Forumbewoner 1 feb 2011 #9 Kijk das al handig. Dan weet je iig dat je het ergens anders zoeken moet.