S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2009 #1 . . . maar dan heb je ook wat Lotus Omega velgen :wub Bitte entschuldigen Sie die Störung...
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2009 #3 origineel gepost door Silverspeed die zijn wel gaaf idd ga je ze ook halen? advertenties die ik hier zet, ga ik nooit ophalen want als ik uit ben op en koopje, ga ik dat natuurlijk niet vertellen hier maar had um eigenlijk in het omega deel moeten zetten :hmmz hehe weer lekker zitte slapen
origineel gepost door Silverspeed die zijn wel gaaf idd ga je ze ook halen? advertenties die ik hier zet, ga ik nooit ophalen want als ik uit ben op en koopje, ga ik dat natuurlijk niet vertellen hier maar had um eigenlijk in het omega deel moeten zetten :hmmz hehe weer lekker zitte slapen
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 19 dec 2009 #4 origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Silverspeed die zijn wel gaaf idd ga je ze ook halen? advertenties die ik hier zet, ga ik nooit ophalen want als ik uit ben op en koopje, ga ik dat natuurlijk niet vertellen hier maar had um eigenlijk in het omega deel moeten zetten :hmmz hehe weer lekker zitte slapen haha drukke week gehad dat je nu al ligt te slapen?
origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Silverspeed die zijn wel gaaf idd ga je ze ook halen? advertenties die ik hier zet, ga ik nooit ophalen want als ik uit ben op en koopje, ga ik dat natuurlijk niet vertellen hier maar had um eigenlijk in het omega deel moeten zetten :hmmz hehe weer lekker zitte slapen haha drukke week gehad dat je nu al ligt te slapen?
J Jerremy Hoort bij de inboedel 19 dec 2009 #7 Er staat bij dat ze ook op een Vectra kunnen.. en op een Calibra (met 5 gaats dan) Types zonder zijschermen rondom dan denk, of die weggeslepen zijn..
Er staat bij dat ze ook op een Vectra kunnen.. en op een Calibra (met 5 gaats dan) Types zonder zijschermen rondom dan denk, of die weggeslepen zijn..
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2009 #9 ik meen dat ergens in het noorden een geheel gerestaureerde vec 4x4 turbo staat met zulke velgen :hmmz
ik meen dat ergens in het noorden een geheel gerestaureerde vec 4x4 turbo staat met zulke velgen :hmmz
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2009 #10 origineel gepost door sw_reijnders ik meen dat ergens in het noorden een geheel gerestaureerde vec 4x4 turbo staat met zulke velgen :hmmz zie je wel :-D http://www.opcnoord.nl/leden/henkbakker.htm met dank aan mooi wark :angel
origineel gepost door sw_reijnders ik meen dat ergens in het noorden een geheel gerestaureerde vec 4x4 turbo staat met zulke velgen :hmmz zie je wel :-D http://www.opcnoord.nl/leden/henkbakker.htm met dank aan mooi wark :angel
M mooiwark Post best veel 19 dec 2009 #11 haha toevallig..... wou ze ook wel onder mijn vectra hebbenking:
C corsa2.016v Komt weleens kijken 19 dec 2009 #12 ik wil die hele vectra wel hebben :wub:wub, zo'n vectra 4x4 turbo wou ik altijd al hebben, maar de prijs voor een goeie originele rijst de pan uit
ik wil die hele vectra wel hebben :wub:wub, zo'n vectra 4x4 turbo wou ik altijd al hebben, maar de prijs voor een goeie originele rijst de pan uit