B bigmike Komt hier geregeld 20 jun 2011 #1 hey wie kan mij het verschil vertellen tussen de koppen van een c25xe en een x30xe?? of zit er geen verschil tussen? en kunne beide koppen op een x30xe? thanks alvast
hey wie kan mij het verschil vertellen tussen de koppen van een c25xe en een x30xe?? of zit er geen verschil tussen? en kunne beide koppen op een x30xe? thanks alvast
G Gupy Komt hier geregeld 20 jun 2011 #2 Past niet zonder aanpassingen van verbrandingsruimte, boring is 86 ipv 81.6mm. Kleppen van een 3 ltr zijn trouwens ook natrium gevuld. Verder gaan er heel veel verhalen de rond van mensen die beweren dat je dan ineens meer compressie hebt en vermogenswinst. Wil je het precies weten: http://www.mv6.de/forum/viewtopic.php?f=2&t=3065" onclick="window.open(this.href);return false;
Past niet zonder aanpassingen van verbrandingsruimte, boring is 86 ipv 81.6mm. Kleppen van een 3 ltr zijn trouwens ook natrium gevuld. Verder gaan er heel veel verhalen de rond van mensen die beweren dat je dan ineens meer compressie hebt en vermogenswinst. Wil je het precies weten: http://www.mv6.de/forum/viewtopic.php?f=2&t=3065" onclick="window.open(this.href);return false;
G Gupy Komt hier geregeld 20 jun 2011 #3 Past niet zonder aanpassingen van verbrandingsruimte, boring is 86 ipv 81.6mm. Kleppen van een 3 ltr zijn trouwens ook natrium gevuld. Verder gaan er heel veel verhalen de rond van mensen die beweren dat je dan ineens meer compressie hebt en vermogenswinst. Wil je het precies weten: http://www.mv6.de/forum/viewtopic.php?f=2&t=3065" onclick="window.open(this.href);return false;
Past niet zonder aanpassingen van verbrandingsruimte, boring is 86 ipv 81.6mm. Kleppen van een 3 ltr zijn trouwens ook natrium gevuld. Verder gaan er heel veel verhalen de rond van mensen die beweren dat je dan ineens meer compressie hebt en vermogenswinst. Wil je het precies weten: http://www.mv6.de/forum/viewtopic.php?f=2&t=3065" onclick="window.open(this.href);return false;
B bigmike Komt hier geregeld 20 jun 2011 #4 ok want er staat op marktplaats iemand die ze verkoopt en die beweerd dat de koppen zowel voor 2.5 als een 3 liter zijn wat denken jullie ,halen of niet?? mocht ik ze wel halen wat moet ik aanpassen.... en thansk voor de site,maar mn duits is niet zo goed
ok want er staat op marktplaats iemand die ze verkoopt en die beweerd dat de koppen zowel voor 2.5 als een 3 liter zijn wat denken jullie ,halen of niet?? mocht ik ze wel halen wat moet ik aanpassen.... en thansk voor de site,maar mn duits is niet zo goed
B bigmike Komt hier geregeld 20 jun 2011 #5 ok want er staat op marktplaats iemand die ze verkoopt en die beweerd dat de koppen zowel voor 2.5 als een 3 liter zijn wat denken jullie ,halen of niet?? mocht ik ze wel halen wat moet ik aanpassen.... en thansk voor de site,maar mn duits is niet zo goed
ok want er staat op marktplaats iemand die ze verkoopt en die beweerd dat de koppen zowel voor 2.5 als een 3 liter zijn wat denken jullie ,halen of niet?? mocht ik ze wel halen wat moet ik aanpassen.... en thansk voor de site,maar mn duits is niet zo goed
G Gupy Komt hier geregeld 20 jun 2011 #6 Zoals al ik aangaf, broodje aap verhaal dus. Je kan zelf niks aanpassen en alles wat je laat aanpassen kun je net zo goed investeren in de 3 ltr koppen te bewerken. Je schiet er niks bij op, compressieverhouding is al 10.8 bij een X30XE met originele koppen, ga je hoger kun je weer klopsensor problemen krijgen en warmte ontwikkeling in de achterste cilinders.
Zoals al ik aangaf, broodje aap verhaal dus. Je kan zelf niks aanpassen en alles wat je laat aanpassen kun je net zo goed investeren in de 3 ltr koppen te bewerken. Je schiet er niks bij op, compressieverhouding is al 10.8 bij een X30XE met originele koppen, ga je hoger kun je weer klopsensor problemen krijgen en warmte ontwikkeling in de achterste cilinders.
G Gupy Komt hier geregeld 20 jun 2011 #7 Zoals al ik aangaf, broodje aap verhaal dus. Je kan zelf niks aanpassen en alles wat je laat aanpassen kun je net zo goed investeren in de 3 ltr koppen te bewerken. Je schiet er niks bij op, compressieverhouding is al 10.8 bij een X30XE met originele koppen, ga je hoger kun je weer klopsensor problemen krijgen en warmte ontwikkeling in de achterste cilinders.
Zoals al ik aangaf, broodje aap verhaal dus. Je kan zelf niks aanpassen en alles wat je laat aanpassen kun je net zo goed investeren in de 3 ltr koppen te bewerken. Je schiet er niks bij op, compressieverhouding is al 10.8 bij een X30XE met originele koppen, ga je hoger kun je weer klopsensor problemen krijgen en warmte ontwikkeling in de achterste cilinders.
B bigmike Komt hier geregeld 20 jun 2011 #8 :thumbup ok thanks dat word hem dus niet,dan maar op zoek naar iemand die kan helpen met het 3 literblokkie bedankt :thumbup
:thumbup ok thanks dat word hem dus niet,dan maar op zoek naar iemand die kan helpen met het 3 literblokkie bedankt :thumbup
B bigmike Komt hier geregeld 20 jun 2011 #9 :thumbup ok thanks dat word hem dus niet,dan maar op zoek naar iemand die kan helpen met het 3 literblokkie bedankt :thumbup
:thumbup ok thanks dat word hem dus niet,dan maar op zoek naar iemand die kan helpen met het 3 literblokkie bedankt :thumbup
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 22 jun 2011 #10 De uitlaatkleppen van een 3.0 zijn groter en zoals gupy aangaf natrium gevuld. Gr Jack
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 22 jun 2011 #11 De uitlaatkleppen van een 3.0 zijn groter en zoals gupy aangaf natrium gevuld. Gr Jack