hey mensen omdat ik over een paar weken me motor ga vervangen gaat er gelijk een nieuwe koppelingsplaat in. ik heb er nu een plaat in van een 2.4 alleen wil ik er 1 in hebben van een calibra turbo. nu weet ik alleen niet of de drukgroep van een turbo moet zijn of niet? de 1 zegt dat het niet uit maakt en de andere van wel
als jullie mij hier een antwoord op kunnen geven.
als jullie mij hier een antwoord op kunnen geven.