V venom Lid 19 jan 2010 #1 weet iemand of ik het koppelingspedaal simpel wat hoger kan zetten? het vrouwtje klaagt dat ie te kort staat :thumbdown:thumbdown
weet iemand of ik het koppelingspedaal simpel wat hoger kan zetten? het vrouwtje klaagt dat ie te kort staat :thumbdown:thumbdown
V venom Lid 19 jan 2010 #3 kan ik daar een beetje makkelijk bij? gaat om een corsa B 1.4 8 klepper. met makkelijk bedoel ik dan van bovenuit
kan ik daar een beetje makkelijk bij? gaat om een corsa B 1.4 8 klepper. met makkelijk bedoel ik dan van bovenuit
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 19 jan 2010 #4 hier een mooie how-to http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=80495&page=1
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 19 jan 2010 #5 origineel gepost door venom kan ik daar een beetje makkelijk bij? gaat om een corsa B 1.4 8 klepper. met makkelijk bedoel ik dan van bovenuit je komt er makkelijk bij ja.
origineel gepost door venom kan ik daar een beetje makkelijk bij? gaat om een corsa B 1.4 8 klepper. met makkelijk bedoel ik dan van bovenuit je komt er makkelijk bij ja.