G GSI Racer Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #21 ik snap er geen bal van. haha. Hoe wil je die prise as dan verschuiven en weer vast zetten??? :hmmz
F freek corsa Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #22 Ik verschuif de primaire as niet, ik haal de hele cassette er uit
F freek corsa Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #23 Ik verschuif de primaire as niet, ik haal de hele cassette er uit
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #24 [rquote=1853263&tid=141278&author=freek corsa]Ik verschuif de primaire as niet, ik haal de hele cassette er uit [/rquote] Ik ook idd, net zo makkelijk
[rquote=1853263&tid=141278&author=freek corsa]Ik verschuif de primaire as niet, ik haal de hele cassette er uit [/rquote] Ik ook idd, net zo makkelijk
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #25 [rquote=1853263&tid=141278&author=freek corsa]Ik verschuif de primaire as niet, ik haal de hele cassette er uit [/rquote] Ik ook idd, net zo makkelijk
[rquote=1853263&tid=141278&author=freek corsa]Ik verschuif de primaire as niet, ik haal de hele cassette er uit [/rquote] Ik ook idd, net zo makkelijk
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 27 jan 2011 #28 wat bedoel je met de cassette freek , laat eens een voorbeeld zien:hmmz
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 27 jan 2011 #29 wat bedoel je met de cassette freek , laat eens een voorbeeld zien:hmmz
B BlackVec Komt hier geregeld 27 jan 2011 #30 Bij de calibra heeft de vod ook de koppeling vervangen door dat luikje paar maanden terug. Super dat de bak er niet af hoefde, scheelt tijd en kosten
Bij de calibra heeft de vod ook de koppeling vervangen door dat luikje paar maanden terug. Super dat de bak er niet af hoefde, scheelt tijd en kosten
B BlackVec Komt hier geregeld 27 jan 2011 #31 Bij de calibra heeft de vod ook de koppeling vervangen door dat luikje paar maanden terug. Super dat de bak er niet af hoefde, scheelt tijd en kosten
Bij de calibra heeft de vod ook de koppeling vervangen door dat luikje paar maanden terug. Super dat de bak er niet af hoefde, scheelt tijd en kosten
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #34 hier ook nog een fototje en 1 waarbij de koppeling verwijderd is.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #35 hier ook nog een fototje en 1 waarbij de koppeling verwijderd is.
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 28 jan 2011 #36 dat lijkt me meer werk, dan alleen het zijdeksel demonteren en de price as naar achteren trekken
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 28 jan 2011 #37 dat lijkt me meer werk, dan alleen het zijdeksel demonteren en de price as naar achteren trekken
F freek corsa Hoort bij de inboedel 28 jan 2011 #38 Heeft iemand daar een foto van, ik heb dit nog nooit gedaan of gezien namelijk.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 28 jan 2011 #39 Heeft iemand daar een foto van, ik heb dit nog nooit gedaan of gezien namelijk.
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 28 jan 2011 #40 price as is geborgd met een ring, ring er uit dan kan je inprincipe hm naar achteren trekken, helaas geen foto van, de vroegere kadet e gt had er een bout zitten dan hoefde je de hele deksel niet te demonteren en geen olie af te tappen http://link.marktplaats.nl/413555402 zoals deze bak
price as is geborgd met een ring, ring er uit dan kan je inprincipe hm naar achteren trekken, helaas geen foto van, de vroegere kadet e gt had er een bout zitten dan hoefde je de hele deksel niet te demonteren en geen olie af te tappen http://link.marktplaats.nl/413555402 zoals deze bak