Ik vraag me af hoe stevig de koppeling is van een astra H, op vakantie moesten we een stukje achteruit omhoog vanaf een parkeerplaats dus iets de koppeling laten slippen, meteen rook ik een brandlucht, dat is iets wat ik bij de astra G nooit voor elkaar heb gekregen.
Is de koppeling een zwak punt bij de astra H 1.4 16V stationwagon ? er staat nog geen 60.000 op de teller.
Mark
Is de koppeling een zwak punt bij de astra H 1.4 16V stationwagon ? er staat nog geen 60.000 op de teller.
Mark