O otdh Loopt hier de deur plat 26 okt 2011 #21 Ik leg altijd een rij of iets anders dat recht is op t onderblok Ben nog geen xe of let tegen gekomen met n krom onderblok Wel 1x een bmw met een alu onderblok, zat gewoon bijna 2mm in Blok eruit en ook laten vlakken ( kon net had geen 0,5 mm krommer moete zijn )
Ik leg altijd een rij of iets anders dat recht is op t onderblok Ben nog geen xe of let tegen gekomen met n krom onderblok Wel 1x een bmw met een alu onderblok, zat gewoon bijna 2mm in Blok eruit en ook laten vlakken ( kon net had geen 0,5 mm krommer moete zijn )
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 26 okt 2011 #22 gietijzeren blokken zullen indd niet snel vervormen. alu onderblokken hebben daar wel sneller last van, net als de cilinderkoppen
gietijzeren blokken zullen indd niet snel vervormen. alu onderblokken hebben daar wel sneller last van, net als de cilinderkoppen
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 26 okt 2011 #23 gietijzeren blokken zullen indd niet snel vervormen. alu onderblokken hebben daar wel sneller last van, net als de cilinderkoppen
gietijzeren blokken zullen indd niet snel vervormen. alu onderblokken hebben daar wel sneller last van, net als de cilinderkoppen
T Tusk Post best veel 26 okt 2011 #24 heb de hier genoemde informatie doorgespeeld aan de opeldealer. Ze gaan er morgen mee aan de slag, dus dan hoor ik het snel. De vorige reparatie was uitgevoerd door de hoofdmonteur (was er nou niet) dus ik mag aannemen dat hij dit toen zorgvuldig heeft gedaan.
heb de hier genoemde informatie doorgespeeld aan de opeldealer. Ze gaan er morgen mee aan de slag, dus dan hoor ik het snel. De vorige reparatie was uitgevoerd door de hoofdmonteur (was er nou niet) dus ik mag aannemen dat hij dit toen zorgvuldig heeft gedaan.
T Tusk Post best veel 26 okt 2011 #25 heb de hier genoemde informatie doorgespeeld aan de opeldealer. Ze gaan er morgen mee aan de slag, dus dan hoor ik het snel. De vorige reparatie was uitgevoerd door de hoofdmonteur (was er nou niet) dus ik mag aannemen dat hij dit toen zorgvuldig heeft gedaan.
heb de hier genoemde informatie doorgespeeld aan de opeldealer. Ze gaan er morgen mee aan de slag, dus dan hoor ik het snel. De vorige reparatie was uitgevoerd door de hoofdmonteur (was er nou niet) dus ik mag aannemen dat hij dit toen zorgvuldig heeft gedaan.
T Tusk Post best veel 31 okt 2011 #26 Ze hebben er een spulleke in gegooid wat kleine lekkages zou dichten. Volgende week terug komen, dan meten ze alles nog een keer na. gepost vanaf mn telefoon
Ze hebben er een spulleke in gegooid wat kleine lekkages zou dichten. Volgende week terug komen, dan meten ze alles nog een keer na. gepost vanaf mn telefoon
T Tusk Post best veel 31 okt 2011 #27 Ze hebben er een spulleke in gegooid wat kleine lekkages zou dichten. Volgende week terug komen, dan meten ze alles nog een keer na. gepost vanaf mn telefoon
Ze hebben er een spulleke in gegooid wat kleine lekkages zou dichten. Volgende week terug komen, dan meten ze alles nog een keer na. gepost vanaf mn telefoon