B boerstal1 Komt weleens kijken 6 dec 2009 #1 Hallo, Ik bied deze koplampen aan voor 160 euro. Ze zijn nog niet gebruikt en heb de doos de nog bij.
Hallo, Ik bied deze koplampen aan voor 160 euro. Ze zijn nog niet gebruikt en heb de doos de nog bij.
B boerstal1 Komt weleens kijken 11 dec 2009 #5 ja heb ik ook maar ze gaan niet passen omdat ik er vanaf fabriek xenon in heb zitten jammer genoeg
S sjouke Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #6 origineel gepost door boerstal1 ja heb ik ook maar ze gaan niet passen omdat ik er vanaf fabriek xenon in heb zitten jammer genoeg dat hoor je ook niet vaak "JAMMER genoeg heb ik ori Xenon" :wtf :jerry -offtopic
origineel gepost door boerstal1 ja heb ik ook maar ze gaan niet passen omdat ik er vanaf fabriek xenon in heb zitten jammer genoeg dat hoor je ook niet vaak "JAMMER genoeg heb ik ori Xenon" :wtf :jerry -offtopic
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 12 dec 2009 #7 origineel gepost door boerstal1 Hallo, Ik bied deze koplampen aan voor 160 euro. Ze zijn nog niet gebruikt en heb de doos de nog bij. Even de verkoop aanmoedigen, Had dezelfde lichten
origineel gepost door boerstal1 Hallo, Ik bied deze koplampen aan voor 160 euro. Ze zijn nog niet gebruikt en heb de doos de nog bij. Even de verkoop aanmoedigen, Had dezelfde lichten
B boerstal1 Komt weleens kijken 12 dec 2009 #8 Ja tanks :wors Ziet er trouwens goed uit, vind echt jammer dat het zo veel werk kost anders had ik ze de nu ook in vind ze echt kik :kewlpics
Ja tanks :wors Ziet er trouwens goed uit, vind echt jammer dat het zo veel werk kost anders had ik ze de nu ook in vind ze echt kik :kewlpics
M Myszek Komt weleens kijken 12 dec 2009 #10 Paar vraagjes: - Is het, volgens alle nieuwe regeltjes, toegestaan om in deze lampen Xenon te hangen? - Aan te sluiten via normale B2 aansluiting (rechthoekige stekker)? - Welk type stelmotoren gaan er in? - Van welk merk zijn de lampen? Thx!
Paar vraagjes: - Is het, volgens alle nieuwe regeltjes, toegestaan om in deze lampen Xenon te hangen? - Aan te sluiten via normale B2 aansluiting (rechthoekige stekker)? - Welk type stelmotoren gaan er in? - Van welk merk zijn de lampen? Thx!
wim-v6 Forumbewoner 12 dec 2009 #11 de aangeboden angel eyes 1: Ja 2: B2 stekker voor B2's zonder Xenon 3: B2 4: Sonar Willem